تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۶۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفت
تجدید میثاق اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان با آرمان‌های شهدا / تصاویر
اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان به مناسبت‌ ایام‌الله دهه فجر با حضور در گلزار شهدای آبادان و یادمان شلمچه با آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

باشگاه صنعت نفت آبادان ظهر دیروز در یک اقدام فرهنگی و ارزشی، با تمامی اعضای مدیریت، کادر فنی و بازیکنان و دست‌اندرکاران این موسسه، با حضور در گلزار شهدای گلگون کفن شهر آبادان و یادمان مقدس شهدای شلمچه، با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان، ابتدا صبح دیروز در مزار شهدای گلگون کفن آبادان حاضر شدند و به مقام شامخ آن بزرگواران ادای احترام کردند و برای شادی روح ایشان به قرائت فاتحه پرداختند.

سپس بازیکنان این تیم بر سر مزار شهدای گمنام و مظلوم شهر آبادان حاضر شده و به ایشان ادای احترام کردند و فاتحه نثار روح پر فتوحشان کردند.

یادمان شهدای سینما رکس آبادان نیز در این روز شاهد حضور ورزشکاران بود، اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان برای شهدایی که در راه انقلاب جان خود را نثار کردند، فاتحه قرائت کرده و به آنان ادای احترام کردند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان امروز در حاشیه این اقدام فرهنگی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز بر آن شدیم تا در یک اقدام فرهنگی و ارزشی به زیارت شهدا رفته و با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کنیم.

وی ادامه داد: در این اردوی فرهنگی که با استقبال گسترده مجموعه باشگاه و به خصوص اعضای تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان و کادر مدیریتی و اداری باشگاه صورت گرفت در ابتدا از مزار شهدای آبادان در هشت سال جنگ تحمیلی بازدید به عمل آمد و نثار احترام به روح پر فتوح آنان از سوی مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان انجام شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان در اقدامات فرهنگی نیز پای پیش گذاشته و در جهت شناساندن ارزش‌های انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی اقدامات مثبتی را انجام داده است و در این حوزه نیز فعالیت گسترده‌ای در حال برنامه‌ریزی  و صورت گرفتن است.

گودرزی افزود: این بازدید در روحیه بازیکنان تاثیر مثبت داشته و آنان در این اردو متوجه اتفاقاتی که در جریان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی در شهر آبادان رخ داده است قرار گرفتند که از این بابت بسیار خرسندیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: پیشنهاد بازدید از مزار شهدا در این ایام مبارک با استقبال گسترده‌ای از سوی مجموعه باشگاه مواجه شد و در حال حاضر تمامی اعضا در این اردو همراه مجموعه به زیارت مزار و یادمان شهدا حاضر هستند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی ضمن تداوم در روند روحی و نتیجه‌گیری تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان مفید واقع شده باشد و در مسابقه آینده ما در مقابل گیتی پسند اصفهان نتیجه لازم را کسب کنیم.

اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان پس از دیدار و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی شهر آبادان راهی خرمشهر شده تا در شلمچه به مقام شامخ شهدای شلمچه نیز ادای احترام کنند.

مدیران، کادر فنی و اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان با حضور در یادمان شهدای شلمچه ضمن بازدید از منطقه، فاتحه نثار شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی کرده و به ایشان ادای احترام کردند.

این مجموعه سپس با حضور در یادمان هشت شهید گمنام دفاع مقدس به روایات رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی و یکی از مدافعان مقاومت 35 روزه خرمشهر استماع کردند.

جانباز سرافراز اسلام، ایاد بهرام‌زاده در سخنانی نسبت به ارزش بالای این مکان با اعضای تیم صنعت نفت آبادان به ایراد جملاتی زیبا پرداخت و در خصوص رشادت‌های دوران هشت ساله جنگ تحمیلی جملاتی را ابراز داشت.

باشگاه صنعت نفت آبادان،  در یک اقدام فرهنگی و ارزشی، با تمامی اعضای مدیریت، کادر فنی و بازیکنان و دست‌اندرکاران این موسسه، با حضور در گلزار شهدای گلگون کفن شهر آبادان و یادمان مقدس شهدای شلمچه، با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

تیم صنعت نفت آبادان دیروز عازم اصفهان شد تا روز یکشنبه در یک دیدار حساس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در برابر تیم گیتی پسند اصفهان صف‌آرایی کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار