تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۶۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
مناظر زشت خوزستان زیبنده شهروندان استان نیست
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مناظر زشت استان که در حاشیه شهرها، رودخانه‌ها و جنگل‌ها مشاهده می‌کنیم؛ زیبنده شهروندان نیست.

فرج‌الله خبیر در در مانور بهداشت عمومی که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مناظر زشت استان که در حاشیه شهرها، رودخانه‌ها و جنگل‌ها مشاهده می‌کنیم زیبنده شهروندان نیست و نباید گذاشت این وضع ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه بهداشت و محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: همه در اجرای این برنامه دخالت مستقیم دارند و هر کس که وظیفه‌ای که دارد باید انجام دهد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، رعایت بهداشت و محیط زیست نمود بیشتری دارد که متاسفانه این امر در کشور ما و در زندگی امروزی به آن کمتر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام نیز بر رعایت بهداشت و حفظ موازین بهداشتی تاکید بسیار شده است گفت: برگزاری این مانورها که شاهد آن هستید برای ایجاد موج جدیدی از نشاط در جامعه است.

خبیر خاطرنشان کرد: این مانورها نباید مرتبط با هفته‌ای که نامگذاری شده است باشد و باید تداوم داشته و در اصل نهادینه شوند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا چهره مناسبی از بهداشت و محیط زیست را در استان به نمایش بگذاریم گفت: همین که بتوانیم ناپاکی‌ها و زشتی‌ها را از سطح شهرها و روستاها پاک کنیم، می‌توانیم بگوییم گام مثبتی برداشته‌ایم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: باید تعداد زیادی از سازمان‌های مردم نهاد در شهرهای کوچک و روستاها داشته باشیم تا خودشان در اجرای بهداشت عمومی و نظافت محیط زیست نقش ایفا کنند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
منظره زیبای رودخانه شاوور که از وسط روستای ما شوش میگذرد راباید نمونه زیبایی از رعایت بهداشت محیط زیست معرفی کردوجایزه بهترین را به مسولان درانتقال وفرهنگ سازی دریبن این دیارتقدیم کرد،
:
:
:
آخرین اخبار