تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۶۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:
ارائه خدمات درمانی به جانبازان به خوبی صورت می‌گیرد
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در توضیحاتی آورده است: ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های شهدا و جانبازان به خوبی صورت می‌گیرد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر «تنها بیمارستان خرمشهر با بیمه خانواده‌های ایثارگر قرارداد ندارد» در توضیحاتی آورده است: قرارداد فی مابین بیمارستان ولیعصر(عج) و بیمه ایران تا پایان سال 91 منعقد شده و خدمت‌رسانی مطلوب به بیماران تحت پوشش آن بیمه شامل کارکنان بیمه ایران، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و بیمه طلایی فرهنگیان توسط بیمارستان انجام شده است.

همچنین عنوان شده است: بیماران تحت پوشش شرکت بیمه ایران چون گذشته در بیمارستان تحت مداوا و درمان قرار گرفته و ارائه خدمات درمانی صورت می‌گیرد.

در بخش دیگری از توضیحات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر چنین بیان شده است: قرارداد فی مابین، شامل 10 درصد فرانشیز بیماران بستری در بخش بوده و 90 درصد هزینه سهم سازمان‌های بیمه‌گر است که توسط بیمارستان از سازمان‌های تامین اجتماعی و خدمات درمانی وصول می‌شود.

همچنین آورده شده است: در مبحث عدم دریافت وجه 10 درصد از بیماران، متاسفانه شرکت بیمه ایران به دلایل: 1. شرکت فقط هزینه 10 درصد بیمه پایه را می‌پردازد.

2. پرداخت تفاوت هزینه داروی خارجی را تقبل نمی‌کند، از پرداخت مبالغ هزینه‌های بیمارستانی خودداری می‌کند و باعث ایجاد خلل در تداوم قرارداد شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار