تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز:
زنان توانمند خوزستان سکوت اختیار کرده‌اند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: زنان توانمند خوزستان سکوت اختیار کرده‌اند.

الهه موالی‌زاده در دیدار استاندار خوزستان با نخبگان عرب استان که جمعه شب در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دو بحث کلی در رابطه با زنان خوزستان وجود دارد که عبارت از توانمندسازی زنان و استفاده از زنان توانمند است.

وی اذعان کرد: در دیداری که با معاون رئیس‌جمهور داشتم وی گفت که خوزستان دارای توانمند‌ترین و مظلوم‌ترین زنان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در این خصوص تاکید کرد: من با کلمه مظلوم موافق نیستم بلکه باید گفت که خوزستان زنان توانمند مسکوت دارد زیرا در برابر استفاده از مدیران مرد در استان و عدم استفاده از بانوان سکوت اختیار کرده‌اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: زنان خوزستانی با وجود سطح بالای علمی و توان اجرایی بالا در بدنه مدیریت سهمی ندارند در صورتی که در گذشته مدیران زن خوزستانی زیادی وجود داشت.

موالی‌زاده با بیان اینکه در خوزستان کم توجهی بسیاری به این نیمه از بدنه جامعه شده است تصریح کرد: 64 درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه و 30 درصد اساتید دانشگاه را بانوان تشکیل می‌دهند اما همچنان مورد کم مهری هستند.

وی اضافه کرد: استان‌های دیگر از نظر به کارگیری زنان در سطح مدیریتی از خوزستان بالا‌تر هستند و ما توقع داریم با توجه به توانمندی و صداقت زنان درکارهای اجرایی و مدیریتی مورد توجه قرار بگیرند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار