تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۶۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون عمرانی استاندار
برگزاری معارفه سرپرست فرمانداری اندیمشک
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت:رسیدن به توسعه و پیشرفت هر جامعه ای مرهون تلاش و خدمات صادقانه مدیرانی است که در راه آبادانی نظام تلاش می کنند.

احمد سیاحی افزود:چشم انداز خوبی برای استان خوزستان ترسیم شده و باید کارهای خوب گذشتگان را ادامه داده و نقاط ضعف را برطرف کرد.

وی گفت:پیگیری نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی برای کمک به حل مشکلات این استان نتایج خوبی برای استان به دنبال خواهد داشت.

سیاحی افزود: تلاش می شود تاسهم استان خوزستان در زمینه های مختلف در بخش آب ، راه و سایر بخش ها افزایش یابد که در صورت تحقق این امور جایگاه استان خوزستان ارتقا خواهد یافت.
وی برنامه ریزی را در امور توسعه لازم و ضروری دانست و گفت: خوزستان به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب صدمات زیادی متحمل شده لذا ضروری است تمام امور را با برنامه ریزی جدی تر پیگیری کرد.

خداداد محمدی فرماندار سابق شهرستان اندیمشک نیز مسوولیت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و از فرد جایگزین خود خواست با حفظ وحدت،توجه به امور عمرانی و مسائل امنیتی در راستای خدمت به مردم اندیمشک تلاش کند.

وی ضمن تشریح عملکرد پانزده ماهه خود در این سمت از همه دستگاهها ، ادارات و نهادها و مردم شهرستان اندیمشک بابت همکاری در انجام امور قدردانی کرد.

حمیدرضا گودرزی سرپرست فرمانداری اندیمشک هم در سخنانی گفت: توسعه این شهرستان نیازمند همدلی و هماهنگی تمام دستگاهها و مردم است.

وی گفت:باید در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرستان با برنامه ریزی تلاش کرد.
در این آیین با اهدای لوح از زحمات خداداد محمدی قدردانی و حکم حمیدرضا گودرزی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اندیمشک به وی ابلاغ شد.
:
:
:
آخرین اخبار