تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۶۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
پروژه‌هاي شهري، يك‌ساله اجرا مي‌شوند
شهردار اهواز گفت: تاكيد بر اين است كه تمام پروژه‌ها يك بازه زماني يك ساله داشته باشند و عمليات اجرايي هر پروژه بيشتر از يك سال طول نكشد، در غير اين صورت اجراي پروژه عمراني براي شهروندان گرفتاري ايجاد مي‌كند.

سيدخلف موسوي در مراسم كلنگ‌زني پروژه تعريض پل سوم كه امروز برگزار شد، اظهار كرد: پروژه تعريض پل سوم در طرح اوليه دو لاين 3.5 متري با سازه آهني بود كه مطالعات دوباره‌اي بر اين پروژه انجام شد و ظرف 2 ماه طراحي آن كاملا تغيير كرد.

شهردار اهواز گفت: امروز همزمان با كلنگ‌زني پروژه تعريض پل سوم، پروژه‌هاي ديگر از جمعه احداث تقاطع غيرهمسطح جواد‌الائمه(ع)، جاده ارتباطي پل ششم به بلوار گلستان، با اعتبار 8.5 ميليارد تومان، مجموعه فرهنگي ورزشي غدير با حدود 4 ميليارد تومان و زيربناي 6 هزار مترمربع و احداث 4 پل معلق عابرپياده بر روي رودخانه كارون به طول 450 متر و 3.5 ميليارد تومان نيز كلنگ‌زني مي‌شوند.

وي تصريح كرد: همزمان با دهه مبارك فجر از 48 پروژه خدماتي، عمراني، تفريحي و ورزشي با اعتباري بالغ بر 43 ميليارد تومان بهره‌برداري خواهد شد. از جمله اين پروژه‌ها خيابان سلمان فارسي است. در طول اين مدت حفاري قطاري شهري، تخريب پل روگذر سلمان فارسي، و اقدامات ديگر در اين خيابان كار را براي كسبه اين خيابان دشوار كرده بود كه از اين بابت عذرخواهي مي‌كنم.

شهردار اهواز افزود: در اجراي عمليات ساماندهي خيابان سلمان فارسي و احداث پياده‌راه، به راستي يك كار جهادي صورت گرفت و عليرغم اينكه كار بسيار سريع در حال انجام بود ولي دقت را فداي سرعت نكرديم و با بهترين مصالح ساختماني و با كيفيت بالا، كار پيشرفت كرد.

موسوي در پايان به امضاي تفاهم‌نامه‌اي با قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء اشاره كرد و گفت: در اهواز سالانه بيشتر از 150 تا 170 ميليارد تومان كار انجام نمي‌شد ولي به دليل اينكه شهرداري مشكل مالي دارد، به موجب اين توافق در ساخت و ساماندهي ميدان چهارشير، احداث زيرگذرها و تقاطع‌هاي غيرهمسطح در مقابل 200 ميليارد تومان هزينه، 65 درصد به صورت ملك تواتر صورت مي‌گيرد و 35 درصد از آن به صورت نقدي پرداخت مي‌شود.

وي اظهار كرد: سعي بر اين است كه اين هزينه‌ها را به 500 ميليارد تومان نيز برسانيم. بناست در 2 سال آينده آن گونه كه شايسته شهروندان است، اهواز را متحول كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار