تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۶۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دهه‌فجر :
افتتاح 10 پروژه عمرانی شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از آمادگی این شرکت برای افتتاح 10 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر خبر داد.

ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر اظهارکرد: این پروژه‌ها با اعتبار 141 میلیارد ریال شرکت ملی نفت ایران توسط ادارات امور مهندسی و ساختمان و خدمات مهندسی این شرکت طراحی و اجرا شده‌اند.

وی با بیان این‌که اغلب این پروژه‌ها در زمینه طرح‌هاي عام‌المنفعه هستند، تصریح‌کرد: اصلاح، تعریض و تکمیل ورودی‌های شهر مسجدسلیمان، اصلاح و تعریض بخشی از جاده مسجدسلیمان – لالی، احداث 2 مجموعه فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولین و نفتون و احداث استخر سرپوشیده باشگاه مرکزی از جمله این پروژه‌ها هستند.

پيرامون عنوان‌کرد: احداث ساختمان‌های حراست و آموزش، ایمنی، بهداشت و محیط زیست به همراه ساختمان اداری و خدمات از پروژه‌های آماده افتتاح مربوط به این شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به نقش این پروژه‌ها در اشتغال‌زایی نیروهای بیکار شهرستان اشاره و خاطرنشان‌کرد: با اجرای این پروژه‌ها به‌طور متوسط برای 400 نفر اشتغال‌زایی مستقیم صورت گرفته که این میزان اشتغال‌زایی نقش مهمی در کاهش دغدغه‌های جوانان جویای‌کار منطقه داشته‌ است.

وی هدف از اجرای این پروژه‌ها را افزایش مشارکت نفت در محرومیت‌زدایی منطقه و افزایش سطح رفاه اجتماعی عنوان‌کرد و افزود: افزایش سرانه فضاهای ورزشی، آموزشی و فرهنگی جهت فعالیت شهروندان در این حوزه‌ها و جذب جوانان و نوجوانان و جلوگیری از انحراف آن‌ها به سوی اعتیاد و در نتیجه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، اصلاح هندسی ورودی‌های شهر، ایمن‌بخشی سفرهای درون‌شهری و كاهش تصادفات و افزایش سرعت مسیر از دیگر اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

پیرامون يادآورشد: مجتمع آموزشی آیت‌الله طالقانی به عنوان نخستین پروژه از مجموعه پروژه‌های آماده افتتاح این شرکت که با در نظر گرفتن جدیدترین استانداردهای ساختمانی، ایمنی و آموزشی طراحی و احداث شده در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مدیران شهری افتتاح و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

گفتني است شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره‌بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که براساس برنامه تکلیفی و ابلاغی در حوزه‌ای به وسعت 27 هزار کیلومتر مربع از میدان پرسیاه ایذه در شمال خوزستان تا میدان کبود در استان ایلام فعالیت کرده و قدیمی‌ترین تولیدکننده نفت و گاز کشور محسوب می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار