تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۶۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد ـ ملوان
داربی شمال و جنوب کشور به طعم صدرنشینی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان انزلی داربی شمال و جنوب کشور به طعم صدرنشینی است.

قطار شتابان لیگ برتر فوتبال در فصل سیزدهم خود روز جمعه به ایستگاه بیست و ششم رسید و امروز نیز با انجام دیدارهایی هفته بیست و ششم خود را به پایان می‌رساند تا تنها چهار هفته به پایان لیگ برتر فرصت باقی باشد.

در بازی‌های امروز جدال‌های حساسی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که هم برای مدعیان قهرمانی و هم برای تیم‌های فانوس به دست بسیار مهم است.

در این بین یک بازی حساس نیز در اهواز برگزار و در آن تیم فولاد خوزستان میزبان ملوان بندر انزلی است تا به نوعی داربی شمال و جنوب کشور را شاهد باشیم.

سرخ‌پوشان اهوازی که در آستانه فصل رویایی با حسین فرکی بودند با شکست هفته قبل در برابر تراکتورسازی در تبریز یک جام را از دست دادند و با جام حذفی در مرحله نیمه نهایی وداع کردند.

فولادی‌ها که کسب حداقل یک جام را در این فصل برای خود متصور هستند حالا باید تمام تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ برتر بگذارند هرچند بازی‌های سخت و حساسی را در هفته‌های پایانی در برابر حریفان خود خواهند داشت.

این تیم که هم‌اکنون هم‌امتیاز با استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد موقعیت مناسبی را در لیگ برتر دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

شاگردان حسین فرکی در این دیدار خانگی برای ماندن در جمع مدعیان چاره‌ای جز کسب پیروزی ندارند و حتی مساوی هم برای این تیم به منزله شکست خواهد بود.

در سوی دیگر ملوانی قرار گرفته است که در نیم فصل دوم با دراگان اسکوچیچ اوج گرفته و نتایج این تیم موجب شده است تا بهترین تیم نیم فصل دوم باشد.

ملوانان که در نیم فصل نخست در رده‌های پایین جدول قرار داشتند به یک‌باره به خود آمدند و با نتایج مناسب خود موفق شدند خود را به جایگاه هفتم جدول برسانند.

این تیم نیز در دیدار امروز خود در برابر فولاد به دنبال رسیدن به امتیاز است تا هم روند روبه رشد نتیجه‌گیری خود را ادامه دهد و هم نیم‌نگاهی به بهبود وضعیت خود در جدول داشته باشد.

به هر حال باید دید در داربی شمال و جنوب کشور فولادمردان موفق به کسب نتیجه دلخواه خواهند شد یا قوی سپید انزلی با دست پر زمین مسابقه را ترک می‌کند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار