تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۶۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت نفرات برتر مسابقات اسكيت سرعت خوزستان
نفرات برتر رقابت‌هاي قهرماني اسكيت سرعت خوزستان در هر دو بخش آقايان و بانوان معرفي شدند.

علي آريان‌نژاد، دبير هيات اسكيت استان اظهاركرد: اين مسابقات در بخش بانوان 17 بهمن‌ماه در ماده‌هاي 300، 500، 20000 متر در رده‌ سني جوانان و به ميزباني اهواز برگزار شد.

وي بيان‌كرد: فرحناز نادري، پگاه كرمي و سارا داوودي هر سه نفر از اهواز در ماده‌هاي 300، 500، و 20000 متر به ترتيب اول تا سوم شدند كه درنهايت نادري توانست به عضويت تيم استان دربيايد.

دبير هيات اسكيت خوزستان درباره مسابقات بخش آقايان عنوان‌كرد: اين رقابت‌ها 18 بهمن‌ماه در ماده‌ها 300 و 500 متر در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان به ميزباني آبادان برگزار شد.

وي ادامه‌داد: در ماده 300 متر، بخش جوانان محمدامين بغلاني از آبادان اول شد، مؤيد سلامات از اهواز در مكان دوم ايستاد و سينا حاجي‌زارع از دزفول جايگاه سوم را به دست آورد.

آريان‌نژاد گفت: در ماده 500 متر همين رده‌سني احسان اخلاصي‌نيا از دزفول قهرمان شد، محمدامين بغلاني از آبادان در جايگاه دوم قرار گرفت و مؤيد سلامات سوم شد كه در مجموع اين دو ماده، بغلاني به عضويت تيم استان درآمد.

وي درباره نفرات برتر بخش بزرگسالان خاطرنشان‌كرد: در ماده 300 متر محسن ممبيني از اهواز در مكان نخست ايستاد، محسن منصوري از دزفول دوم شد و جواد سرخه از شوش در جايگاه سوم قرار گرفت.

دبير هيات اسكيت خوزستان گفت: در ماده 500 متر همين رده سني حميد خليلي از آبادان قهرمان شد. محسن ممبيني در جايگاه دوم جاي گرفت و مجتبي منصوري از دزفول سوم شد كه درنهايت ممبيني توانست به عضويت تيم استان در بيايد.

آريان‌نژاد با بيان اين‌كه سطح مسابقات خوب بود، ادامه‌داد:‌ اين رقابت‌ها به مناسبت دهه فجر برگزار شد. اردوي تيم استان هم پنجشنبه و جمعه اين هفته در هر دو بخش آقايان و بانوان در اهواز برگزار مي‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
0
0
واقعا کارتون علیه .
:
:
:
آخرین اخبار