تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۶۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عیدانی:
فرماندار جدید آبادان موضوع توجه به زیرساختها را به طور جدی دنبال کند
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان گفت: فرماندار جدید باید موضوع توجه اساسی به زیر ساختها را به شکل جدی دنبال کند.

حمید حنظل عیدانی افزود: فرماندار به عنوان بالاترین مقام دستگاه اجرایی در در یک شهر می تواند نقش بسیار مهمی را در رشد و توسعه یک شهر داشته باشد.

وی اظهار کرد: فرماندار به عنوان یک هماهنگ کننده و یک مدیری که باید تمامی دستگاه های اجرایی شهر را در مسیر درست قرار دهد و هدایت کند از نقش ارزنده ای برخوردار است.

عیدانی تصریح کرد: انتظار می رود تا فرماندار جدید با تدبیر و درایت موضوعات کلان و اساسی شهر را دنبال و بر اساس اولویت بندی آنها را به پیش ببرد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه موضوع توجه جدی به زیرساختها به عنوان اولویت نخست شهری آبادان به شمار می رود، یادآور شد: به رغم گذشت سالها از جنگ تحمیلی و دوران بازسازی اما متاسفانه ما هنوز شاهد  عدم تامین حداقل نیازها در سطح شهر هستیم.

عیدانی از شبکه فاضلاب، آب، گاز و برخی موارد دیگر به عنوان مشکلات شهری آبادان نام برد و ادامه داد: دغدغه اصلی، موضوع عدم اشتغال جوانان منطقه است که باید هر چه سریعتر برای آن چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از عوامل مهم در توسعه یک شهر به شمار می رود، گفت: توجه به منابع انسانی و ایجاد فرصتهای شغلی مهمترین خواست و انتظار مردم از فرماندار جدید است.

عیدانی با اشاره به اینکه در زمان حاضر یکی از تصمیمات مهم دولت اعلام توسعه محدوده منطقه آزاد اروند به تمام شهرهای آبادان و خرمشهر است، افزود: انتظار می رود تا یک تعامل و همگرایی سازنده و شایسته ای میان بالاترین مقام دستگاه اجرایی (فرماندار) و مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در جهت تامین اهداف و سیاستهای منطقه آزاد صورت گیرد تا شاهد رشد ، آبادانی و پیشرفت شهر ومنطقه باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار