تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۵۶۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارش :
حاشیه‌های بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز
پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی (خیابان نادری) اهواز که با حضور احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان و عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز انجام شد حاشیه‌هایی داشت.

*این مراسم همچون برنامه‌های دیگر، با تاخیر زیاد آغاز شد و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز نیز در فواصل برنامه به جمع حاضران در برنامه پیوستند.

*برای پوشش خبری آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز، خبرنگاران زیادی حضور یافته بودند که در نوع خود بی‌نظیر بود.

*برنامه بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز با قرائت دل نشین حسین سعیدی از قاریان قرآن کریم آغاز شد.

*با اینکه تعداد زیادی از صندلی‌های چیده شده برای برگزاری مراسم خالی بود ولی بیشتر شرکت کنندگان ترجیح دادند تا این برنامه در گوشه و کنار خیابان سلمان فارسی و ایستاده تماشا کنند.

*برای بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز 4 میلیارد تومان هزینه شده است و یک‌هزار و 200 متر مربع نیز جدول کاری انجام شده است.

*همچنین در خیابان سلمان فارسی 85 نفر نخل کاشته شد و یک‌هزار و 200 متر لوله کشی آب خام در این پروژه انجام شد.

*از حاشیه‌های دیگر مراسم بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز می‌توان به برگه‌هایی که برای معرفی پروژه بین مردم توزیع شد اشاره کرد، این برگه‌ها 2 نمونه بود، برگه‌های رنگی برای مسئولان و کاغذهای سیاه و سفید نیز در اختیار مردم قرار گرفت.

*مختصر و مفید بودن این برنامه از دیگر نکاتی بود که مورد رضایت همگان قرار گرفت زیرا از همه مسئولانی که در برنامه حضور داشتند 2 نفر یعنی احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان و سید خلف موسوی شهردار اهواز سخنرانی کردند.

*بعد از پایان مراسم نیز حاشیه‌های فراوانی وجود داشت که می‌توان به اعتراض مردم به نحوه توزیع سبد کالا در اهواز اشاره کرد که خطاب به معاون استاندار اعتراض خود را بیان می‌کردند.

*در حاشیه این برنامه، برخی از دست فروشان تنها منبع درآمد خود را دست فروشی بیان کردند که احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان قول داد مشکلات آن‌ها بررسی و حل شود.

*در هنگام حضور داوود دارابی شهردار منطقه یک در بین خبرنگاران، برخی از دست فروشان به نحوه برخورد عوامل اجرایی شهرداری با آنان معترض شدند.

*شهردار منطقه یک اهواز در پاسخ به این سوال که آیا عوامل اجرایی شهرداری اجازه برخورد فیزیکی با دست فروشان را دارند گفت: اگر از سوی دست فروشان مورد حمله قرار گیرند می‌توانند این کار را انجام دهند.

*این سخن دارابی با واکنش دست فروشان و خبرنگاران مواجه شد به طوری که خطاب به وی گفتند: برخورد فیزیکی با دست فروشان توسط عوامل شهرداری بدون هیچ حمله‌ای صورت می‌گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار