تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۶۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری کشور:
خلاء موجود در حوزه حمایت‌های بخش دولتی موسیقی را حوزه هنری پر می‌کند
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری کشور گفت: کنسرت عبور حاصل حمایت حوزه هنری از تولیدات بخش موسیقی است.

پیروز ارجمند در حاشیه برگزاری کنسرت " عبور" که توسط حوزه هنری خوزستان برگزار شد گفت:  این حوزه در بخش تولید موسیقی، اجرا و پژوهش فعالیت می‌کند و در سال گذشته دو پژوهش خوب در حوزه موسیقی شوشتر  و موسیقی قرآن توسط حوزه هنری به انجام رسیده است.

ارجمند افزود: در مجموع تعامل بخش موسیقی با هنرمندان استان خوزستان بسیار خوب است و نشان می‌دهد خلاء موجود در حوزه حمایت‌های بخش دولتی موسیقی را حوزه هنری پر می‌کند و با تعامل موجود آینده روشنی برای این هنر ارزشمند می‌بینیم.

وی در خصوص آموزش‌های حوزه موسیقی اظهار داشت: عمدتا آموزش‌هایی که در آموزشگاه‌ها ارایه می‌شود با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آن چه مد نظر  حوزه هنری  است، برگزاری جلسات کارگاهی در حوزه موسیقی و کلاس‌های درون کارگاهی برای مدرسان موسیقی است.   

ارجمند اظهار کرد: طرحی با عنوان برگزاری جلسات آزاداندیشی  در مرکز موسیقی حوزه هنری در حال انجام است که امید داریم بتوانیم  این حرکت را در استان خوزستان انجام دهیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از کنسرت عبور و با ابراز خرسندی از علاقه‌مندی مردم به حوزه موسیقی افزود: این حرکت‌های مردمی ما را بیشتر علاقه‌مند می‌کند تا چنین برنامه‌هایی را در سطح کشور داشته باشیم.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری کشور همچنین گفت: حضور و استقبال این جوانان و همدلی بین هنرمندان آینده روشنی را برای موسیقی استان رقم خواهد زد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: خوزستان ، کنسرت ، موسیقی
:
:
:
آخرین اخبار