تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۵۶۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌هایى که حوزه هنرى خوزستان براى موسیقى در نظر گرفته است
کنسرت "عبور" محمد معتمدی و علی قمصری 18 بهمن 92 در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی توسط حوزه هنری استان خوزستان برگزار شد.

محمود نادری، سرپرست حوزه هنری خوزستان، گفت: در ادامه فعالیت‌های هنری سعی بر این بوده که به بخش موسیقی و شاخص‌های موسیقی سنتی، محلی و مقامی توجه شود و کنسرت عبور در همین راستا برگزار شد.

وی، با بیان این که محمد معتمدی و علی قمصری به تازگی به عنوان هنرمند برجسته و آهنگساز توانمند عرصه موسیقی کشور معرفی شده‌اند، افزود: آشنایی مردم و هنرمندان موسیقی استان با هنرمندان کشور موجب رشد و اعتلای این هنر در استان خواهد شد و این روند با مجموعه متنوعی از فعالیت‌ها و برنامه‌های هنری و مرتبط با موسیقی ادامه خواهد داشت.

نادرى ادامه داد: برگزاری نشست‌های پژوهشی به صورت ماهانه، آسیب‌شناسی موسیقی امروز، معرفی و بررسی ویژگی‌ها و خوشه‌های پیدا و پنهان در موسیقی استان خوزستان از جمله برنامه‌های آتی حوزه هنری خواهد بود.

سرپرست حوزه هنری خوزستان در خصوص آموزش‌های غیرکارشناسی در حوزه موسیقی در سطح استان خاطرنشان کرد: نظارت بر این گونه برنامه‌ها و تقویت آموزشگاه‌ها، کارت مدرسی و تقویت بنیه مدرسان موسیقی به عهده اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی است و حوزه هنری بیشتر به تولید آلبوم، اجرای فعالیت‌های پژوهشی و تولید آثار فاخر می‌پردازد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار