تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۶۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن
روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد به منظور نشان دادن پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی به طور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان با انتشار بیانیه‌ای از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال آمده است: ظلم و فساد، حیف و میل کردن اموال عمومی، انعقاد قراردادهای ننگین، فساد درباریان، تجزیه بخش‌هایی از ایران موجب برچیده شدن ظلم و فساد این رژیم شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران منشا اتحاد و یک دلی مردم کشور است و این انقلاب اسلامی بود که به کشورمان هویت دیگری بخشید.

روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در این بیانیه با برشمردن فداکاری‌ها، ایثارگری‌های و حق طلبی‌های ملت به رهبری امام خمینی(ره) آورده است: بی‌گمان پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی به امام خمینی(ره) و امت اسلامی ایران بود.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: شرکت پرشور مردم و نیروهای مسلح در مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

همچنین تصریح شده است: مردم ایران اسلامی در 35 سال گذشته نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند و این پشتیبانی را امسال نیز پرشورتر از گذشته به دشمنان نظام اسلامی گوشزد خواهند کرد.

در پایان این بیانیه با تاکید مجدد بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، آمده است: حضور مردم تمام توطئه‌های دشمنان را در 35 سال گذشته نقش بر آب کرده و امسال نیز مایه یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار