تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۶۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز:
اهوازی‌ها 22 بهمن امسال تصاویری به یاد ماندنی در تاریخ ثبت می‌کنند
فرماندار اهواز گفت: مردم اهواز در روز 22 بهمن‌‌ همان تصاویر بسیار زیبا و به یادماندنی را در تاریخ ثبت می‌کنند و دوباره صحنه‌های حماسی را تکرار خواهند کرد.

عبدالعزیز فدعمی امروز اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان به ویژه شهروندان اهوازی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده‌اند و از انقلاب خود پشتیبانی کردند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: خوزستانی‌ها چه در دوران مبارزات، چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان تثبیت انقلاب اسلامی حضور بسیار فعال و تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

رئیس شورای اداری اهواز بیان کرد: خوزستانی‌ها مردمی علاقه‌مند به انقلاب اسلامی و سرنوشت خودشان هستند و قطعا با توجه به مقطع حساس فعلی نیز، بهتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه مردم حضور پرشورتری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت اضافه کرد: حضور مردم باعث می‌شود که مسئولان دست آوردهای به دست آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی را بهتر از گذشته در مجامع جهانی به تثبیت برسانند.

فدعمی با بیان این نکته که مردم خوبی در کشور ایران داریم یادآور شد: ملت ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

به گفته وی، ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به سخنان چند روز اخیر وزیر امور خارجه آمریکا و معاونش می‌دهند.

فرماندار اهواز در ادامه مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در این کلانشهر را اعلام کرد و افزود: این راهپیمایی از ساعت 10 صبح از میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) و بلوار امام موسی‌صدر نبش خیابان عارف آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی نیز، میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت)، بلوار امام موسی‌صدر، میدان مولوی (سه گوش)، پل سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی (پل چهارم)، خیابان سلمان فارسی (نادری)، چهار راه سلمان فارسی و چهارراه آبادان خواهد بود.

فدعمی عنوان کرد: مردم اهواز در روز 22 بهمن‌‌ همان تصاویر بسیار زیبا و به یادماندنی را در تاریخ ثبت می‌کنند و دوباره صحنه‌های حماسی را تکرار خواهند کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار