تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۶۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح جامع ترافيكي اهواز هنوز اجرا نشده است
فرماندار اهواز در شوراي ترافيك خوزستان گفت: با توجه به افزايش روز افزون شهري و افزايش تردد خودروها در سطح شهر،‌ فرهنگ تك‌سرنشيني كه در شهرها شاهد هستيم موجب شده كه معضل ترافيك به يك بحران تبديل شود.

عبدالعزيز فدعمي در جلسه مشترك فرمانداران، روساي شوراهاي اسلامي و شهرداران استان خوزستان در خصوص بررسي وضعيت ترافيك شهرها كه در سالن شهيد هاشمي در استانداري برگزار شد، اظهار كرد: در شهر اهواز پروژه‌هاي متعددي در سال‌هاي اخير در بحث توسعه راه‌هاي دسترسي و زمينه‌هاي مختلف اجرا شده كه ساختن پل‌هاي مختلف در جهت حل معضل ترافيكي يكي از اين اقدامات بوده است.

فرماندار اهواز ادامه داد: عدم اجراي كامل طرح جامع ترافيكي و فاصله زماني بسيار كه براي مطالعات و اجراي آن وجود دارد، يكي از مشكلات شهر اهواز است. اين طرح در سال 86 به تصويب رسيد.

فدعمي افزود: همچنين عدم توزيع متوازن خدمات شهري به خصوص در شهر اهواز مشكلاتي را ايجاد كرده است.

وي در خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي در اهواز گفت: سال گذشته 500 دستگاه اتوبوس در مسيرهاي تردد شهروندان وجود داشت كه امسال اين تعداد به 300 دستگاه رسيد و اين نشان از استهلاك ناوگان است.

فرماندار اهواز به ضرورت رعايت انضباط ترافيكي با توجه به توسعه شهرها اشاره كرد و گفت: نياز است كه همه دستگاه‌ها و شهرداري‌ها در حوزه ترافيك اقدامات و راهكارهاي عملي خود را انجام دهند و با مديريت مناسب اين امور شاهد حل مشكلات شهروندان باشيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار