تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۶۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال
فولاد در تعقیب استقلال از ملوانان عبور کرد
تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ملوانی‌ها را شکست داد اما همچنان در تعقیب رقیب پایتختی خود به دنبال فرصتی برای رسیدن به صدر است
هفته بیست‌و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس با انجام دیدارهایی به پایان رسید.

در این هفته از رقابت‌ها سه تیم بالای جدول در برابر حریفان پیروز شدند تا رقابت در صدر جدول همچنان داغ دنبال شود.

اما در یکی از بازی‌های این هفته و در ورزشگاه غدیر اهواز تیم فولاد خوزستان پذیرای تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

سرخ‌پوشان اهوازی در حالی در برابر حریف شمالی خود به میدان رفتند که با شکست در برابر تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و حذف از این رقابت‌ها حالا تنها امید خود را برای کسب جام را در لیگ برتر جست‌وجو می‌کنند.

بر این اساس شاگردان حسین فرکی در این هفته در برابر ملوان بندرانزلی قرار گرفت که در نیم فصل دوم اوج گرفته و نتایج بسیار خوب را کسب کرده بود.

تیم فولاد در این دیدار خانگی برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز کسب پیروزی نداشت و باید در برابر حریف شمالی خود با سه امتیاز از زمین خارج می‌شد.

بر این اساس سرخ‌پوشان بازی هجومی را در سرلوحه کار خود قرار دادند اما با وجود موقعیت‌های زیاد گلزنی موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

ملوانان نیز که در نیم فصل دوم با اسکوچیچ نتایج فراتر از حدانتظاری را گرفته و بهترین تیم نیم فصل دوم به حساب می‌آمدند به دنبال تداوم روند نتیجه‌گیری خود بودند و بر این اساس به هیچ وجه نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند.

ملوانان تا دقایق پایانی نیز در برابر فولادی‌ها به خواسته خود رسیده بودند اما در دقیقه 88 بازی مهرداد جماعتی روی یک رفت و برگشت موفق شد دروازه ملوان را باز کند تا سه امتیاز حساس این دیدار به حساب سرخ‌پوشان اهوازی واریز شود.

فولادی‌ها با این برد 50 امتیازی شدند اما باتوجه به برد استقلال برابر سایپا و تفاضل گل بهتر این تیم موفق نشد به صدر جدول برسد و همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استقلال در صدر جدول هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار