تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت یوم الله 22 بهمن
اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای از مردم شریف استان خوزستان برای حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

"در حالیکه نقشه های پلید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، کیان وحدت و انسجام جامعه اسلامی مان را نشانه گرفته و بر آن است تا وحدت و اتحاد میان مسوولان و مردمان را با چالش مواجه کند، مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه ها و انجام اقدام به موقع آن لحظه، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ تر در اجرایی کردن توطئه های پلید خود مواجه می سازد.

امسال در حالی در آستانه بزرگداشت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم که در طلیعه پنجاهمین سالگرد نهضت حضرت امام خمینی(ره) که از 15 خرداد 1342 رقم خورده است، قرار داریم و این نشان از تعمیق و گسترش فرهنگ نورانی دین مبین اسلام و مکتب خمینی کبیر دارد. به طوریکه امروز طنین فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی و استکبار ستیزی آن روح بلند دوران، خمینی کبیر، تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی در تمامی جهان را در نوردیده و در جای جای بلاد اسلامی و کشورهای تحت ستم پژواک آن فریاد به گوش می رسد.

با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، سی و پنجمین سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیور مردان، شیرزنان ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی ها، طمع ورزی ها، دست اندازی های و چپاول دارایی های مسلمانان و اندیشه های اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به صورت سلطه گران نواخت.

اینک این دشمنان زبون و زخم خورده انقلاب اسلامی با درماندگی هر چه تمام به تحریم های سخت اقتصادی یک جانبه علیه ایران اسلامی دست زده که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسوولان و پیروی از منویات وحدت بخش مقام معظم رهبری، با پاسخ قاطع و اقدام هوشمندانه ملت بصیرت مند مواجه خواهند شد و سیلی محکمی ازملت بزرگ ایران نیز خواهد خورد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از آحاد مختلف جامعه دعوت می نماید تا با حضور حماسی و انقلابی در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در راهپیمایی مردمی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)  و شهدا تجدید میثال نموده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند."
:
:
:
آخرین اخبار