تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۶۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست کمیته داوران جشنواره سلام برگزار شد
پنجمین نشست کمیته داوران جشنواره "سلام" با حضور اعضای این کمیته برگزار و شاخص های ارزیابی روابط عمومی ها و رسانه های برتر تدوین شد.
سیدفضل الدین موسوی دبیر جشنواره "سلام" در حاشیه این نشست اظهار کرد: جشنواره "سلام" اولین جشنواره ویژه انتخاب روابط عمومی های برتر، مدیران ارتباط گستر و همچنین رسانه های برتر استان خوزستان است که از سوی استانداری خوزستان و با همکاری نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره 27 اردیبهشت 93 و در روز روابط عمومی در سالن شهید هاشمی استانداری و با حضور مسئولان استانی و مهمانان کشوری از جمله اساتید دانشگاه و چهره های شاخص روابط عمومی های کشور برگزار می شود.

موسوی با اشاره به فعالیت کمیته های مختلف جشنواره افزود: امروز پنجمین نشست کمیته داوران جشنواره با حضور دکتر محمد حسین پور، منصور کلاه کج، سید عماد الدین موسوی، بیژن ربیعی، پروین رضایی و ندا شفیعی برگزار و در این نشست جزئیات شاخص های ارزیابی، بررسی و بارم بندی شدند. دستور العمل و شیوه نامه ارزیابی و فراخوان آثار در مرحله اول استخراج می شود و در اولین فرصت به دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی ابلاغ خواهد شد. محور جلسات نیز انصاف و اعتدال محوری در داوری است.

جمال درویش مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان به عنوان رئیس جشنواره، سیدفضل الدین موسوی به عنوان دبیر جشنواره و هومن خورشید معاون روابط عمومی استانداری به عنوان مشاور طرح فعالیت خواهند داشت؛ همچنین در این نشست بیژن ربیعی به عنوان دبیر کمیته داوران جشنواره انتخاب شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار