تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۶۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت استاندار خوزستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
استاندار خوزستان با صدور پیامی مردم غیور و همیشه در صحنه استان را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

"مردم خونگرم و حق شناس و  ولایتمدار خوزستان

 برای حضور گسترده و شور آفرین شما در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیازی به دعوت نیست زیرا شما صاحبان اصلی این انقلابید. شمایید که با خون جوانانتان این شجره طیبه را آبیاری کرده اید. شمایید که در راه دفاع از مرز و بوم آبا و اجدادی خود و در راه دفاع از ارزشهای دینی خود از هیچ چیز دریغ  نکرده اید و شمایید که با تمام وجود عمق دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی را درک کرده اید.

  آیا اینک برای حفاظت از این انقلاب باید شما را به صحنه دعوت نماییم؟

مردم هوشیار و غیرتمند خوزستان چه کسی است که نداند وحدت بهتر از تفرقه، قدرت  بهتر از ضعف، استقلال بهتر از وابستگی و آزادی بهتر از استبداد است.22  بهمن ماه مظهر وحدت، قدرت، استقلال خواهی و آزادی طلبی ملت ایران است.

راهپیمایی 22بهمن ماه تجدید میثاق با شهیدان است، آنانی که آگاهانه مرگ سرخ را برگزیدند تا ما را از زیر یوغ استبداد و استعمار برهانند و با قطره قطره خون سرخ خود ملت ما را حیات بخشند و تاریخ ما را به تپش آرند. آنچه که امروز تحت نام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جغرافیایی سیاسی جهان زلزله انداخته است حاصل آن خون های مقدسی است که کالبد های مرده و فسرده زمان ما را گرم کردند و به ما جوشش و خروش زندگی و عشق و امید ارزانی داشتند. مشعل های امیدی که شهیدان برافروختند اینک در دستان شما مردم غیور است هرگز مباد که به سردی گرایند.

اینجانب وظیفه خود می دانم که با شور و شوق هر چه تمام تر در راهپیمایی سه شنبه 22 بهمن ماه شرکت نمایم و مشتاق زیارت همه شما مردم غیور در این راهپیمایی خواهم بود."
:
:
:
آخرین اخبار