تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۷۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدادادی تشریح کرد؛
تمهیدات هلال احمر خوزستان برای 22 بهمن
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی چادرهای سلامت و ایستگاه های ایمنی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان خوزستان خبر داد.

دکتر علی خدادادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده چادرهای سلامت سازمان داوطلبان و ایستگاه های ایمنی و سلامت سازمان جوانان در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بر پا می شود.

وی افزود: همه مسیرهای راهپیمایی با حضور پرشور امدادگران تحت پوشش امدادی قرار می گیرد و نیروهای امدادی جمعیت در قالب 26 پست امدادی و با حضور 43 تیم امداد و نجات برای ارائه خدمات لازم در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به برپایی چادرهای محل استراحت برای تکریم سالمندان تصریح کرد: به منظور پوشش امدادی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرهای مختلف استان از 25 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی و 53 خودرو و موتورسیکلت پشتیبانی استفاده خواهد شد. در برخی از پست های امدادی مسیر راهپیمایی، پزشکان و پرستاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان نیز برای ویزیت رایگان و ارائه خدمات به بیماران احتمالی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین امین جامعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان نیز با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم خواست تا در این مراسم الهی سیاسی شرکت فعال داشته باشند.

وی با اشاره به وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته افزود: پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌تواند براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد، از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، می کوشند که اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند و همانگونه که مردم مسلمان و همیشه در صحنه خوزستان در برهه های مختلف نشان داده اند که همیشه آماده دفاع از ارزش های اسلامی هستند، این بار نیز حضور ارزشمند و غرورآفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن را نشان داده و مشت محکمی به دهان ابرقدرت های جهانخوار و یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام جامعی تصریح کرد: کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا‌خوانده و اميدوار است الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌هاي مظلوم و مستضعف جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گيتي جزم‌تر سازد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار