تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۷۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده دزفول :
ولایتمداری مهمترین رمز پیروزی ملت ایران است
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایتمداری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مهمترین رمز پیروزی ملت ایران است.

عباس پاپی زاده امروز چهارشنبه افزود:ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز با حضوری پرشور دست رد به سینه دشمنان زدند و با بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) دشمنان را مأیوس کردند.

وی اظهار داشت: در دوران انقلاب مردم با شجاعت در برابر ظلم و ستیز رژیم منفور شاهنشاهی ایستادگی کردند و با نثار جان خود کشور را به پیروزی رساندند زیرا هیچ جای دنیا پایه های انقلاب اسلامی را ندارد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه علاقه آنان به انقلاب وحمایت از دستاوردها آن دانست وگفت: امروز دشمن هر چه تلاش کند قادر نخواهد بود که ملت ایران را از آرمان های انقلاب دور کند.

پاپی زاده با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 گفت: اگر کشورهای سلطه گر قدرت مقابله و شکست انقلاب و نظام اسلامی را داشتند تنها گزینه روی میزشان لشکرکشی و حمله نظامی بود اما قدرت ملت ایران آنها را به مذاکره مجبور کرده است.

وی افزود: وزیر خارجه ایران با اختیار کامل در مذاکرات حاضر شده در حالیکه طرف های مقابل مجبورند در مقابل لابی قدرتمند صهیونیستی نیز پاسخگو باشند.

نماینده مردم شهرستان دزفول درمجلس شورای اسلامی حضور ملت در صحنه های مختلف و رهبری خردمندانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت را مصون کننده کشور از گزند توطئه های تمام نشدنی سلطه گران دانست و گفت: امروز جوانان این مرز و بوم حرف های زیادی برای گفتن در عرصه های مختلف دارند و ایران اسلامی به کشوری قدرتمند و با اقتدار در جهان تبدیل شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار