تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۷۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظریف: اگر واقعاً لازم باشد برمی‌گردم
لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: اگر عدم حضورم به تیم ملی ضربه بزند و احساس کنم که می‌توانم تاثیرگذار باشم به تیم ملی بازمی‌گردم.
پس از پایان دیدارهای ایران در رقابت‌های والیبال قهرمان قاره‌های جهان، فرهاد ظریف، لیبروی تیم ملی ایران، از دنیای والیبال خداحافظی کرد، اما این روزها صحبت از جدایی ولاسکو از تیم ملی و آمدن برناردی است؛ با این شرایط امکان دارد برخی از بازیکنان از جمله نادی و ظریف و ... هم به تیم ملی بازگردند.

فرهاد ظریف درمورد جدایی ولاسکو از تیم ملی و آمدن برناردی اظهار داشت: فدراسیون و ولاسکو با هم تصمیم گرفتند که این اتفاق رخ دهد و من به عنوان بازیکن نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. دیر یا زود هم این اتفاق می‌افتاد و چه بهتر شد که با خوبی و خوشی ولاسکو از ایران رفت.

وی ادامه داد: ما کشور با فرهنگی هستیم و با وجود اینکه ولاسکو قرارداد داشت فکر می‌کنم فدراسیون مردانگی کرد. ما به ولاسکو احتیاج داشتیم و وی می‌توانست باز هم به ما کمک کند، اما درخواست مسئولان آرژانتین مطرح بود و پس از توافق این اتفاق رخ داد.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال درخصوص لورنزو برناردی هم گفت: من بازی‌های برناردی را کاملاً دنبال می‌کردم و می‌شناختمش، اما دوران مربیگری‌اش را دقیقا نمی‌دانم که کجا بود و چه کرد. وی شاگرد ولاسکو بوده و قطعاً می‌تواند ادامه دهنده راه ولاسکو باشد.

ظریف در مورد احتمال بازگشتش به تیم ملی تصریح کرد: ولاسکو به من پیشنهاد کرد تا مدتی استراحت کنم و اگر واقعاً نیاز بود به تیم ملی برگردم. من رسماً از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام و امیدوارم نیاز نباشد که به تیم ملی برگردم، اما اگر بحث ضربه خوردن به تیم ملی باشد و بدانم که حضورم تاثیر دارد بدون شک تصمیم دیگری خواهم گرفت و عقب نخواهم رفت.

وی افزود: شنیده‌ام برناردی دغدغه پست لیبرو را دارد، اما باید صبر کنم تا وی به ایران بیاید تا با هم صحبت کنیم. هم برناردی باید شرایط من را بداند و هم من باید شرایط وی را درک کنم؛ من با ولاسکو ارتباط خیلی خوبی داشتم. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و منتظر ورود وی به تهران هستم تا بتوانیم رو در رو صحبت کنیم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: اگر واقعاً نیاز باشد به تیم ملی بازخواهم گشت، اما اگر بدانم بین من و یک بازیکن دیگر 50-50 است اصلا برنمی‌گردم. همین موضوع را به برناردی هم خواهم گفت و از وی می‌خواهم در درجه اول با بازیکن دیگری کار کند، اما اگر واقعا این شرایط ممکن نبود پس از صحبت‌های رو در رو تصمیم‌گیری خواهم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار