تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۷۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بورد:
مسجدسلیمان به الگویی برای شرکت های تولید کننده نفت و گاز مبدل می شود
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از کاهش و مرتفع شدن مشکلات مرتبط با تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی دو سال آینده خبر داد و گفت: این شرکت به الگویی برای شرکت های نفت و گاز مبدل می شود.

حمید بورد افزود: با توجه به اجرای برنامه های توسعه ای، وضعیت تولید در شرکت مسجدسلیمان روز به روز بهتر شده و به پویایی خودش نزدیک تر می شود.

وی به احداث تاسیسات جدید فرآورش نفت و گاز در این شرکت اشاره کرد و گفت: با احداث تسهیلات جدید بهره برداری و نمک زدایی، ظرفیت فرآورش در این شرکت به نحو مطلوبی ارتقا می یابد.

بورد اظهار کرد: با پایان عملیات ساخت واحدهای جدید تا دو سه سال آینده، مسجدسلیمان به الگوی مناسبی برای شرکت های تولید کننده نفت و گاز مبدل خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران در ادامه به متناسب سازی ساختار سازمانی در قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشرفت خوبی که در زمینه احداث تسهیلات جدید در حوزه عملیاتی این شرکت وجود دارد ضرورت دارد ساختار سازمانی این شرکت نیز متناسب با میزان و توان تولیدش ارتقا یابد.

وی تامین نیروی انسانی متخصص را از اولویت های این شرکت برشمرد و گفت: لازم است با جذب نیروی انسانی متخصص و همچنین تجهیز سیستم تعمیرات آمادگی لازم برای تحویل گیری و مدیریت کارخانجات جدید به وجود آید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار