تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۷۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:
دغدغه‌های بهداشتی والدین در مدارس خوزستان برطرف شود
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خواستار برطرف شدن دغدغه‌های بهداشتی والدین در مدارس استان شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که با حضور اعضای جلسه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: باید دغدغه‌های بهداشتی والدین در مدارس استان خوزستان برطرف شود.

وی افزود: والدین حساسیت ویژه‌ای روی رعایت بهداشت دانش‌آموزان و فرزندان خود دارند لذا به این موضوع در مدارس نیز باید توجه شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: بحث‌های آموزشی با موضوع بهداشت در مدارس خیلی مهم است که انتظار می‌رود مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان مباحث بهداشتی را به صورت عملی در مدارس بهتر یاد می‌گیرند تا اینکه بخواهیم سر کلاس آن را مطرح کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم بهداشتی در مدارس سرویس‌های بهداشتی است که باید اندازه و منطبق بر اصول بهداشت باشد.

بلک خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برای ساعات حضور در مدارس نیاز به آب شرب بهداشتی دارند که این مسئله نیز باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان باید برای حضور در کلاس درس، کتاب‌های زیادی را با خود به مدرسه ببرند که وزن ظرف آبی که برای نوشیدن همراه دارند نیز بر آن افزوده می‌شود.

وی خواستار توجه بیشتر به مسائل بهداشتی در مدارس به ویژه سرویس‌های بهداشتی و آب شرب دانش‌آموزان در سراسر استان خوزستان شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه شورای آموزش و پرورش از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تقدیر کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
0
چه عجب یه نفر در مورد بهداشت مدارس صحبت کرد واقعا جای تشکر داره
:
:
:
آخرین اخبار