تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۷۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان روی خط بدشانسی
قاسمپور:صعود به لیگ‌برتر قابل‌دستیابی‌است
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صعود این تیم به لیگ برتر را یک امر ممکن و قابل دستیابی عنوان کرد.

ابراهیم قاسمپور گفت: تیم صنعت نفت آبادان قابلیت های لازم برای صعود به پله های بالاتر و قرار گرفتن در لیست تیم های لیگ برتر را دارد، فقط باید بتواند از این قابلیتها و شرایط پیش رو بهترین استفاده را ببرد.

وی با اشاره به اینکه قضاوت نادرست بعضی داوران نیز در ناکامی های تیم بی تاثیر نبوده است، افزود: مطمئنا هر نوع تصمیم اشتباه داوری می تواند در روند بازی تاثیر بگذارد اما علاوه بر آن بی دقتی و عدم استفاده صحیح از موقعیتهای به دست آمده در بازیها نیز در نرسیدن به نتایج و جایگاه مطلوب تیم بی تاثیر نبوده است.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تیم و بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر انجام دادند اما متاسفانه در بازیهای گذشته نتایج مطلوبی حاصل نشد که می توان از بدشانسی تیم نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل ناکامی تیم نام برد و امیدواریم در شش بازی بعدی صنعت نفت با قرار گرفتن روی خط شانس از نتایج و جایگاه مطلوبی برخوردار شود.  

قاسمپور با اشاره به اینکه بهره گیری از پتانسیلهای نهفته ای که تیم دارد و افزایش دقت در استفاده از شرایط و موقعیتها می تواند نتایج خوب نیم فصل اول را تکرار کند، گفت: اگر بتوانیم در شش بازی باقی مانده به برد برسیم صعود به لیگ برتر آرزویی محال و دور از دسترس نخواهد بود. 
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار