تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنی که در شان فوتبال ایران برگزار شد
مراسم اهدا جام قهرمانی به تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از بهترین مراسم هایی بود که سازمان لیگ برگزار کرد و نشان داد با رفع نقایص مراسم های قبلی، جشنی در شان فوتبال ایران برگزار کرد.

یکی از انتقاداتی که به سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال در سالهای گذشته مطرح می شد این بود که این دو نهاد متولی فوتبال نمی توانستند مراسم و جشن پایانی رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را با شکل و شمایلی شایسته برگزار کنند.

اما در دو - سه سال اخیر سازمان لیگ برتر روند رو به بهتر شدن خود در برگزاری این مراسم ها را آغاز کرده و هر سال بهتر از سال قبل این مراسم ها را برگزار می کند که البته بخش مهمی از این بهتر شدن را مدیون نظرات و انتقادات اهالی رسانه های ورزشی است.

با این حال مراسم پایانی بیست و هفتمین دوره رقابت های جام حذفی که با قهرمانی تراکتورسازی تبریز همراه بود و در کرمان برگزار شد، یکی دیگر از کارهای خوب سازمان لیگ بود که باید از آن به عنوان جشنی شایسته و در خور فوتبال ایران نام برد. جشنی که ماحصل مدیریت مهدی تاج و هماهنگی های حجت الله بهمنی مدیر رواببط عمومی سازمان لیگ بود و با همکاری عوامل این سازمان به خوبی برگزار شد.

جشن پایانی جام حذفی تنها با حضور دو مسئول یعنی نظمی مدیرعامل تراکتورسازی و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و بازیکنان تیم قهرمان نفر به نفر با خواندن نامشان وارد زمین شدند و با عبور از محوطه ای که در نظر گرفته شده بود مدال خود را از این دو مسئول گرفتند و سپس به سمت سکوی در نظر گرفته شده رفتند. کل مراسم در شرایطی برگزار شد که دیگر از آن شلوغی های آزار دهنده خبری نبود و تنها بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم قهرمان روی سکو حضور داشتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار