تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۷۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار خرمشهر خواستار شد
لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در هفته بهداشت عمومی خرمشهر
لطیف حیایی‌اهوازی پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر که با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه‌ای که از استانداری خوزستان ابلاغ شده است هفته نظافت عمومی در استان از روز سوم اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای هفته نظافت عمومی در شهرستان را انجام داد.

معاون فرماندار خرمشهر ادامه داد: در این راستا ابتدا باید نسبت به تشکیل کارگروه‌هایی برای تقسیم مناسب وظایف محوله اقدام کرد.

حیایی‌اهوازی تصریح‌کرد: بر این اساس کارگروه‌ها باید پس از مشخص شدن اعضای خود در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه و تعیین برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی اضافه‌کرد: کارگروه‌ها باید مهم‌ترین برنامه‌های خود در هفته بهداشت عمومی را به دبیرخانه شورای سلامت ارائه کنند تا در برنامه‌های بهداشت عمومی شهرستان قرار گیرد.

معاون فرماندار خرمشهر خاطرنشان‌کرد: طبق اهداف هفته بهداشت عمومی 6 کارگروه در این شهرستان تشکیل و به اجرای برنامه‌های این هفته خواهند پرداخت.

حیایی‌اهوازی افزود: کارگروه نظافت محیط شهری با دبیری شهردار خرمشهر، کارگروه نظافت و پاکسازی مناطق روستایی و محیط طبیعی با محوریت بخشداری مرکزی، کارگروه جاده‌ها و اماکن بین‌راهی به دبیری اداره راه و شهرسازی، کارگروه بهداشت مدارس و مهدکودک‌ها به دبیری آموزش و پرورش و کارگروه آموزش و فرهنگ با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین کارگروهی نیز به منظور بررسی و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده و ارائه گزارش به استانداری خوزستان تشکیل که مسئولیت آن بر عهده شبکه بهداشت و فرمانداری خواهد بود.

معاون فرماندار خرمشهر تصریح‌کرد: از همه دستگاه‌های اداری شهرستان می‌خواهیم تا علاوه بر حضور خود زمینه مشارکت همه شهروندان را فراهم کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار