تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۷۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
هر دولتی که روی کار می‌آید باید به راهیان نور خدمت کند
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: همه دولت‌ها باید به کاروان‌های راهیان نور که به خوزستان می‌آیند خدمت‌رسانی کنند.

جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور مسئولانی استانی و فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این جلسه که عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد مسئولان استان خوزستان به بررسی مشکلات شهرهای میهمان‌پذیر در ایام نوروز پرداختند.

همچنین در جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی استان خوزستان، مسئولان شهرستان‌ها مشکلات خود در میزبانی از کاروان‌های راهیان نور را بیان کردند.

احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان در این جلسه اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور مختص به دولت خاصی نیستند و با عوض شدن دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران، خدمات‌رسانی به آن‌ها قطع نمی‌شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: همه دولت‌ها باید به کاروان‌های راهیان نور که به خوزستان می‌آیند خدمت‌رسانی کنند و این خدمت به زمان خاصی محدود نمی‌شود.

سیاحی تصریح کرد: برای اعزام کاروان‌های راهیان نور باید از اتوبوس‌های درجه یک استفاده شود و برای این کار با همه استان‌ها نامه‌نگاری شود.

در ادامه این جلسه عبدالناصر ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: برای اعزام کاروان‌های راهیان نور در همه استان‌های سراسر کشور از اتوبوس‌های شرکت جوان سیر ایثار استفاده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: در صورتی که از اتوبوس‌های غیر شرکت جوان سیر ایثار استفاده شود باید حتما لیسانس این شرکت را دارا باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار