تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۷۲۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سپاه خوزستان اعلام کرد
ساماندهی ۲۰ اردوگاه راهیان نور در خوزستان
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، از ساماندهی ۲۰ اردوگاه راهیان نور در این استان خبر داد.

عبدالناصر ندایعلی عصر امروز در جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی خوزستان که با حضور مسئولانی استانی، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: برای پذیرایی از میهمانان در نوروز سال 1392 اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: برای استقرار و اسکان کاروان‌هایی که از سراسر کشور برای زیارت مشهد شهیدان به شهرهای مختلف خوزستان می‌آیند 20 اردوگاه راهیان نور ساماندهی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: راهیان نور مبحث نو و جدیدی نیست و از سال‌ها پیش شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به یادمان‌های شهدا در خوزستان بیان کرد: در هیچ جای کشور این تعداد زیارتگاه شهیدان که در استان ما وجود دارد را نداریم.

این مقام مسئول در ادامه خوزستان را پایتخت دفاع مقدس توصیف کرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 300 نفر از زائران سرزمین نور خارجی بوده‌اند.

وی زائران خارجی سرزمین‌های دفاع مقدس استان خوزستان از کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، کویت و عربستان سعودی بوده‌اند.

ندایعلی در ادامه به برنامه‌های انجام شده برای میزبانی کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از کارهای صورت گرفته برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست اندرکاران بوده است.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی راهیان نور برای 200 استاد و 61 راوی دفاع مقدس خبر داد و گفت: در ایام نوروز حدود 4 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به خوزستان می‌آیند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار