تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۷۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای بانک کشاورزی خوزستان مدیری بومی انتخاب شود
رییس انجمن تشکل‌های کشاورزی ایران خواستار انتصاب مدیر بومی برای بانک کشاورزی استان خوزستان شد.

مسعود اسدی اظهارکرد: در حالی که استان از افراد توانمندی در دستگاه‌های تخصصی بخش کشاورزی برای تصدی‌گری بخش‌های مختلف کشاورزی برخوردار است، متاسفانه بانک کشاورزی کشور براساس اخبار شنیده شده، در نظر دارد یک فرد غیربومی که پرونده چندان درخشانی در بخش کشاورزی نیز ندارد را به مدیریت بانک کشاورزی خوزستان منصوب کند.

وی افزود: با توجه به شناخت و اطلاعات کسب شده از فرد مذکور، عواقب و خیمی را در صورت اين انتصاب برای کشاورزی استان پیش‌بینی می‌کنیم. حضور چنين فردي در استان ضمن این‌که توهین آشکار به جامعه مدیران بومی استان است، در حقیقت باعث یک عقب‌افتادگی شدید و بحران در بخش کشاورزی استان خواهد شد.

اسدی عنوان‌کرد: به وزارت کشاورزی و بانک کشاورزی ایران و استانداری اعلام کرده‌ایم که جامعه کشاورزان استان به هیچ‌وجه زیر بار انتصاب مدیران غیربومی در بخش کشاورزی نمی‌روند.

وي ادامه‌داد: بخش کشاورزی استان باید توسط مدیران بومی، متعهد و لایق اداره شود. خوشبختانه در استان هم در سازمان جهاد کشاورزی و هم در کلیه سازمان‌های مرتبط با بخش کشاورزی از جمله بانک کشاورزی، نیروهای توانمند و لایقی وجود دارد که می‌توانند سکان و اداره بخش‌های مختلف کشاورزی را بر عهده بگیرند.

اسدی گفت: خوشبختانه تمام تشکل‌های کشاورزی استان نیز موافقت خود را با این مساله اعلام کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به خانه کشاورز، نظام صنفی، کانون کشاورزان خبره استان و مجمع تشکل‌های کشاورزی استان اشاره کرد.

وی افزود: اشراف کامل به مسایل و مشکلات بخش کشاورزی استان و دلسوزی برای مسایل و دغدغه‌های کشاورزی استان از مزيت‌هاي انتخاب یک مدیر بومی برای بانک کشاورزی است. حتی در بانک کشاورزی استان نیز نیروی لایق و توانمند داریم که می‌توانند مدیریت این بانک را بر عهده بگیرند.

رییس انجمن تشکل‌های کشاورزی ایران بیان‌کرد: انتصاب مدیر غیربومی برای بانک کشاورزی استان به هیچ‌وجه پذیرفتی نیست در صورتی که این تصمیم گرفته شود، قطعا اعتراض و گله‌مندی تشکل‌های کشاورزی استان را در برخواهد داشت و ما تحت هیچ شرایطی زیر بار این انتصاب و مدیر غیربومی نخواهیم رفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار