تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۷۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان خبر داد
فعالیت ۱۵۰ پایگاه فوریت‌های پزشکی در خوزستان برای خدمات به مهمانان نوروزی
رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان، از فعالیت ۱۵۰ پایگاه فوریت‌های پزشکی در این استان برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

سید اسدالله موسوی در جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی خوزستان که با حضور مسئولانی استانی، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: 150 پایگاه در تعطیلات نوروزی سال 93، در استان خوزستان فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: به منظور خدمات دهی به زائران سرزمین نور در استان خوزستان با همکاری نهادهایی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی، کمیته بهداشت و درمان راهیان نور را راه اندازی کرده‌ایم.

رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان خاطرنشان کرد: برای خدمات دهی 11 یادمان دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان را زیر پوشش خود قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای خدمات دهی به زائران سرزمین نور در استان خوزستان 300 نفر از نیروهای فوریت‌های پزشکی خوزستان را به این امر اختصاص داده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: در مسیرهای رفت و آمد کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان همچنین 5 پایگاه سلامت را در نظر گرفته‌ایم.

به گفته وی، همچنین فوریت‌های پزشکی استان خوزستان در 47 نقطه از شهرهای مختلف در یادمان‌های شهدا مسیرهای منتهی به آن‌ها به زائران سرزمین نور خدمات دهی انجام می‌دهد.

موسوی در ادامه سخنان خود در جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی خوزستان به بیان مشکلات فوریت‌های پزشکی استان پرداخت.

وی تصریح کرد: فوریت‌های پزشکی استان خوزستان نیاز به کمک دارد زیرا تمامی خدمات دهی ما به افراد به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان متذکر شد: با توجه به عدم درآمد زایی نمی‌توانیم از امکانات موجود خود زیاد استفاده کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار