تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۷۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:
راه‌اندازی دبیرخانه ستاد هماهنگ خدمات سفر
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از راه‌اندازی دبیرخانه ستاد هماهنگ خدمات سفر در این استان خبر داد.

افشین حیدری در جلسه ستادهای راهیان نور و تسهیلات سفرهای نوروزی خوزستان که با حضور مسئولان استانی، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد هماهنگ خدمات سفر در خوزستان راه‌‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات روزهای نخست سال فعالیت می‌کرد که امسال به ستاد هماهنگ خدمات سفر تغییر نام داد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، دبیرخانه ستاد هماهنگ خدمات سفر این استان هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه به بیان برخی از اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور پرداخت و گفت: امسال برای کاهش هزینه‌ها در چاپ نقشه‌های راهنمای استان خوزستان از بخش خصوصی کمک گرفته‌ایم.

این مقام مسئول اضافه کرد: همه ساله برای چاپ نقشه‌های راهنمای استان خوزستان هزینه‌های زیادی صرف می‌شد ولی در تعطیلات نوروزی امسال این هزینه‌ها برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: برای چاپ نقشه‌های راهنمای استان خوزستان مسافران نوروزی با یک اسپانسر صحبت شد و قرار است این کار را انجام دهد.

حیدری از برگزاری جشنواره کارون خبر داد و تصریح کرد: این همایش به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلات آغاز سال جدید انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره کارون از 20 اسفندماه سال جاری تا 10 فروردین ماه سال 1393 در استان خوزستان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطرنشان کرد: در این جشنواره همه دستگاه‌های مشارکت‌کننده در ستاد نوروزی فعالیت خواهند کرد که برای حضور آن‌ها برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار