تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۷۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مولوی:
پیش بینی 1003 کلاس درس برای نوروز در آبادان
مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: امسال یک هزار و سه کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور پیش بینی شده است.

سید محمد مولوی با اشاره به اینکه این تعداد کلاس در 130 مدرسه آماده سازی می شود، افزود: از تعداد کل کلاسها 862 کلاس درس برای میهمانان نوروزی و 141 کلاس نیز برای راهیان نور در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: از تعداد کل مدارس پیش بینی شده برای اسکان 115 مدرسه برای میهمانان نوروزی و 15 مدرسه نیز برای راهیان نور پیش بینی شده اند که اینها به غیر از ظرفیت خانه معلم و مرکز فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش است.

مولوی با تاکید بر ضرورت ارزیابی عملکرد اعضای ستاد نوروزی تصریح کرد: همه ساله ستاد نوروزی تشکیل می شود، تقسیم وظایف شکل می گیرد اما در نهایت تنها چند دستگاه هستند که به طور جدی پای کارند.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی از دستگاهها به رغم داشتن امکانات بالا اما این ظرفیتها و امکانات را در اختیار ستاد اسکان قرار نمی دهند که این ما را با مشکل مواجه می کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به سرمای حاکم در کشور و اعلام آبادان به عنوان منطقه آزاد اروند از آن به عنوان دلایل حضور بیش از پیش میهمانان نوروزی در این شهر نام برد و گفت: تمامی دستگاه ها اجرایی باید با تمامی امکاناتشان به کمک ستاد نوروزی و به طبع آن کمیته های مربوطه بیایند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار