تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۷۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته اول فوتبال
تقابل جنوبی‌های لیگ در آبادان
در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال دو تیم جنوبی نفت آبادان و شهرداری بندرعباس به مصاف هم می‌روند.

هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر امروز با انجام دیدارهایی پیگیری خواهد شد.

در این رقابت‌ها و در یکی از بازی‌های حساس این هفته تیم نفت آبادان در خانه میزبان شهرداری بندرعباس است.

نفتی‌ها در حالی در این دیدار در برابر حریف خود به میدان می‌روند که نتایج چند هفته اخیر این تیم به هیچ وجه مطلوب نبوده و امتیازات زیادی را از دست داده‌اند.

این روند عدم نتیجه‌گیری‌های اخیر موجب شد تا طلایی‌پوشان از صدر جدول فاصله بگیرند و کار خود را برای صعود به لیگ برتر مشکل‌تر سازند.

نفت آبادان که تا چند هفته قبل شانه به شانه پدیده مشهد صدرنشین حرکت می‌کرد با افت در نتایج اخیر خود به یک بار نزولی چند پله‌‌ای داشت و حالا در جایگاه چهارم قرار دارد.

این تیم با توجه به تساوی روز گذشته پدیده در برابر الوند همدان فرصت بسیار خوبی را برای کاهش فاصله هفت امتیازی خود با صدرنشین جدول را دارد.

شاگردان ابراهیم قاسمپور در این دیدار میزبان هستند و می‌توانند با استفاده از امتیاز میزبانی هر سه امتیاز بازی را به اندوخته‌های خود اضافه کنند.

طلایی‌پوشان در صورتی که بتوانند این دیدار را با برد پشت‌سر بگذارند به هفته‌های آتی امیدوار خواهند ماند اما اگر نتوانند در این دیدار با دست پر خارج شوند امیدهای آنها برای صعود رنگ خواهد باخت.

در سوی دیگر نیز شهرداری بندرعباسی قرار دارد که در این فصل چندان نتایج مناسبی را کسب نکرده است.

این تیم هم‌اکنون 23 امتیازی است و در رده نهم جدول قرار دارد و در این دیدار در اندیشه بهبود وضعیت خود در جدول رده‌بندی مسابقات است.

دیدار تیم‌های نفت آبادان و شهرداری بندرعباس از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار