تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته اول فوتبال
نفت مسجدسلیمان به بدر بندر رسید/ استقلال اهواز در مصاف با همسایه جدولی
در لیگ دسته اول فوتبال نفت مسجد سلیمان به بدر بندر رسید و استقلال اهواز در مصاف با همسایه جدولی دیدار می‌کند.

هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر امروز با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود تا چهره تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر نمایان‌تر شود.

در یکی از بازی‌های حساس این هفته و از گروه دوم مسابقات تیم نفت مسجد سلیمان در خانه در برابر بدر بندر کنگ به میدان می‌رود.

نفتی‌های مسجد سلیمانی که با تغییر در کادر فنی خود در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کردند بار دیگر چهره یک تیم مدعی به خود گرفته‌اند.

این تیم که هم‌اکنون با 28 امتیاز در رده دوم قرار دارد تنها دو امتیاز با صدر فاصله دارد و درصدد کسب برد در این دیدار و رسیدن به صدر است.

نفتی‌ها در این دیدار که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌شود برای ماندن در کورس مدعیان صعود چاره‌ای جز کسب برد ندارند.

در سوی دیگر تیم بدر قرار دارد که در این فصل کش و قوس‌های فراوانی برای حضور در لیگ دسته اول پشت‌سر گذاشت و حالا در رده دهم است.

این تیم که شرایط سختی را برای ماندن در لیگ دارد به کسب امتیاز از این دیدار نیازی مبرم دارد.

دیدار نفت مسجد سلیمان و بدر بندر کنگ از ساعت 14:45 دقیقه امروز در مسجد سلیمان آغاز می‌شود.

* استقلال اهواز در مصاف با همسایه جدولی

اما در دیگر بازی این هفته و از گروه نخست تیم استقلال اهواز در سیرجان در برابر گل‌گهر این شهر به میدان می‌رود.

استقلال اهواز رده هفتمی در این دیدار در برابر تیمی قرار می‌گیرد که همسایه جدولی ان است چراکه گل گهر در رده هشتم قرار دارد و فاصله امتیازی این تیم یک است.

استقلال اهواز که با داود مهابادی نتایج پرفراز و نشیبی در این فصل داشته است در فاصله پنج هفته تا پایان رقابت‌ها در میانه‌های جدول قرار دارد و شانس چندانی برای قرارگرفتن در جمع مدعیان ندارد.

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و گل گهر سیرجان از ساعت 14:15 دقیقه در سیرجان آغاز می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار