تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۷۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته یک فوتبال کشور
نفت‌مسجدسلیمان برد و صدرنشین شد/استقلال و نفت‎آبادان به تساوی رسیدند
در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال کشور، نفت مسجدسلیمان برابر حریف خود به پیروزی رسید و صدرنشین گروه خود شد و تیم های نفت آبادان و استقلال اهواز هم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

این هفته از مسابقات 27 بهمن ماه برگزار شد که از گروه الف نفت آبادان میزبان شهرداری بندرعباس بود که این بازی بدون گل به پایان رسید. نماینده آبادان اکنون با 28 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

از همین گروه استقلال اهواز میهمان گل گهر سیرجان بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امتیازات بین هر دو تیم تقسیم شود. استقلال در حال حاضر با 25 امتیاز در مکان هفتم جای دارد.

از گروه ب این مسابقات نیز نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در این رقابت ها در خانه میزبان البدر بندر کنگ بود که توانست حریف خود را با یک گل از پیش رو بردارد. نفت مسجدسلیمان اکنون با 31 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم پیکان در جایگاه نخست قرار گرفته است.

در هفته بیست و یکم این مسابقات که چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد، استقلال اهواز میزبان نساجی مازندران است و تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم به ترتیب میهمان تیم های الوند همدان و نفت و گاز گچساران هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار