تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۷۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تعاونی‌ها در خوزستان
قائم مقام اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم محصولات تعاونی‌ها استان پیش از آغاز سال جدید برگزار می‌شود.

رضا میرانی اظهارکرد: نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تعاونی‌ها با هدف کوتاه کردن زنجیر تولید به مصرف برپا مي‌شود تا  محصولات تعاونی‌ها با کیفیت مناسب و قیمت خوب به دست مردم برسد.

وی در خصوص تعاونی‌های پشتیبان مشاغل‌خانگی تصریح‌کرد: این تعاونی‌ها در بخش پشتیباني، به مشاغل‌خانگی کمک می‌کنند. همچنین شرکت‌های پشتیبان در زمینه پشتیبانی از مشاغل‌خانگی می‌توانند مانند سایر طرح‌های بخش‌خصوصی، از تسهیلات مشاغل‌خانگی استفاده کنند.

ميرانی ادامه‌داد: تفاهم‌نامه‌اي با صندوق مهر امام رضا(ع) منعقد شده كه در صورتی که در آینده تعاونی مشاغل‌خانگی تشکیل شود، با وجود این تفاهم‌نامه مشکلی از لحاظ تامین تسهیلات وجود نخواهد داشت و تسهیلات آن تامین مي‌شود.

وی در خصوص طرح زنجیره‌ای همیار نیز خاطرنشان‌کرد: همیار نوعی برند ملی است که در دولت دهم درباره آن بحث شد تا یک برند کلی به محصولات تعاونی‌ها اختصاص يابد. این طرح در دولت دهم رونمایی شد اما تاکنون آیین‌نامه اجرایی آن ابلاغ نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار