تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برق رسانی به هشت پروژه مسکن مهر اهواز در حال اجراست
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این شرکت در راستای کمک به پیشبرد اهداف دولت در طرح مسکن مهر، هشت پروژه برق رسانی را در شهرستان اهواز در حال اجرا دارد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر،‌ یدالله حضرتی افزود: هم اکنون طرح برق رسانی به هشت پروژه مسکن مهر اهواز در مناطق شیرین شهر ( دو پروژه )، شهر جدید رامین، شیبان، مهدیس، پردیس و شرکت های تعاونی مسکن اهواز با صرف هزینه ای بالغ بر 113 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های عمرانی استانداری خوزستان در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه در هر شهری که واحدهای مسکونی قابل واگذاری باشد انشعاب آن به سرعت برق دار خواهد شد، افزود: عملیات انتقال برق در سطح فشار متوسط با احداث 114 کیلومتر شبکه هوایی و هفت کیلومتر کابل زمینی در این مناطق انجام شده و در برخی مناطق نظیر محله های سوم شیرین شهر که واحدهای ساختمانی پیشرفت خوبی داشته است شبکه فشار ضعیف با نصب 18 دستگاه پست جدید کمپکت به ظرفیت هر کدام 630 کیلوولت آمپر احداث و نصب شده است. همچنین برای این منطقه شبکه روشنایی معابر ورودی محله های سه و 11 با نصب تعداد 268 اصله پایه تلسکوپی و 268 شعله چراغ خیابانی اجرا شده است.

همچنین بهرام جولایی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز به تشریح فعالیتهای برقرسانی به تفکیک پروژه های مسکن مهر پرداخت و گفت: در منطقه مهدیس مرحله انتقال شبکه برق با احداث پنج هزار و 226 متر شبکه فشار متوسط و 528 اصله پایه فشار متوسط در حال انجام است و تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام می رسد.

وی افزود: در منطقه پردیس نیز تاکنون تعداد 104 اصله پایه فشار متوسط و 15 دهزار و 175 متر شبکه هوایی و کابل زمینی برای انتقال شبکه برق نصب شده و کار انتقال برق به این منطقه به پایان رسیده که در فاز دوم طرح برق رسانی و متناسب با پیشرفت کار واحدهای ساختمانی مسکن مهر در این مناطق شبکه فشار ضعیف برق این مناطق نیز انجام می شود.
:
:
:
آخرین اخبار