تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۷۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسم‌پور: خيلي از نتايج ليگ يك در جاهايي غير از زمين بازي رقم مي‌خورند
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان مي‌گويد بيشتر تيم‌ها در ليگ يك به حوادث و اتفاقات دل‌ بسته‌اند كه تا اين‌ جاي مسابقات هم، اين حوادث به ضرر ما بوده است.

ابراهيم قاسم‌پور اظهاركرد: متاسفانه هر بازي مشكلات بسياري براي ما درست مي‌شود و هنگامي كه ما اين صحبت‌ها را مطرح مي‌كنيم به آن مي‌گويند توجيه و در واقع هر چه سنگ است جلوي پاي لنگ است!

وي بيان‌كرد: ما بايد ديدار روز گذشته‌مان مقابل شهرداري بندرعباس را مي‌برديم ولي باتوجه به اين‌كه از دقيقه 15 بازي به خاطر اخراج بازيكن‌مان 10 نفره شديم، كارمان سخت شد؛ البته به نظرم در مجموع بازي بدي ارايه نداديم.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم در اين ديدار هر دو تيم موقعيت داشتند. به هر حال تيمي كه 75 دقيقه 10 نفره بازي مي‌كند، كارش سخت مي‌شود. ما از نظر بازي مشكلي نداشتيم و مي‌توانستيم با گرفتن سه امتياز، فاصله امتياز‌ی‌مان را با تيم‌هاي بالاي سرمان كم كنيم كه متاسفانه به اين صورت نشد و بازي به تساوي رسيد. اميدوارم در بازي‌هاي باقي‌مانده جبران كنيم.

وي خاطرنشان‌كرد: تيمي كه از دقيقه 15 بازي 10 نفره مي‌شود، نبايد خيلي از آن انتظار داشت كه بازي خوبي را ارايه دهد ولي در مجموع ما در حالي كه 10 نفره بوديم، به ويژه در نيمه دوم بازي را در اختيار داشتيم. حريف‌مان بيشتر به ضدحملات دل ‌بسته بود كه گاها خطرناك هم مي‌شد. بازيكنانم خيلي فشار آوردند تا نتيجه تساوي را تغيير دهند كه گاهي اوقات هم گرفتار ضدحملات مي‌شديم. ما موقعيت‌هايي داشتيم كه بازي را به سود خودمان تمام كنيم ولي به اين صورت نشد.

قاسم‌پور درباره تيم شهرداري بندرعباس گفت: فاصله تيم‌هاي ليگ يكي چندان نيست و همه خوب هستند، البته بيشتر تيم‌ها ضد فوتبال بازي مي‌كنند و از توپ‌هاي بلند استفاده مي‌كنند و به حوادث و اتفاقات دل‌ بسته‌اند كه به نظرم تا اين‌جا هم اين حوادث به ضرر ما بوده است.

وي در ادامه بااشاره به قضاوت داوران در ليگ يك عنوان‌كرد: متاسفانه روي داوري خيلي نظارت نيست و ما در خيلي از بازي‌هاي‌مان از اين نظر لطمه خورده‌ايم و هيچ ‌كس هم نيست كه به داد ما برسد. من فكر مي‌كنم خيلي از نتايج ليگ يك، جاهاي ديگر رقم مي‌خورد و در زمين رقم نمي‌خورد. من به اين موضوع اطمينان دارم.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه درباره ديدار آينده تيمش مقابل الوند همدان گفت: تمام بازي‌ها سخت هستند؛ هيچ ديداري آسان نيست و هر مسابقه شرايط خاص خود را دارد. ما هم‌چنان به رسيدن به ليگ برتر اميدوار هستيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار