تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۷۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت تعطیلی جایگاه سی ان جی بهبهان
رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز، بدهی به شرکت ملی گاز خوزستان را علت تعطیلی جایگاه گاز CNG بهبهان اعلام کرد.

سیداسد میرعالی روز دوشنبه در پاسخ به انتقادات و گلایه های برخی شهروندان بهبهانی که از تعطیلی جایگاه گاز CNG این شهرستان به شدت ابراز ناخرسندی می کنند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اعلام میزان بدهی این جایگاه که متعلق به شهرداری بهبهان است اظهار داشت: تازمانی که این جایگاه با شرکت گاز تسویه حساب نکند گاز آن قطع خواهد بود.

وی با انتقاد از مدیریت شهرداری بهبهان و پیمانکار این جایگاه که بدهی خود را از محل درآمد جایگاه CNG این شهر به شرکت گاز پرداخت نکرده اند افزود: طبق قانون مشترکان پرمصرفی که بدهی خود را بموقع پرداخت نکنند، گاز آنان قطع خواهد شد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اینکه این شرکت تعهدی در قبال تامین گاز جایگاه های CNG در سطح استان ندارد بیان کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز نظارت بر عملکرد، تامین و نگهداری تجهیزات فنی جایگاه های CNG در سطح استان را برعهده دارد و مسوولیت تامین گاز بر عهده شرکت ملی گاز استان می باشد.

میرعالی خواستار برخورد با عوامل و مسببان تعطیلی جایگاه گاز CNG بهبهان شد و در ادامه اظهار داشت: شهرداری بهبهان می بایست ضمانت های لازم از پیمانکار جایگاه دریافت می کرد تا در صورت عمل نکردن به تعهدات خود، برخورد قانونی صورت می گرفت.

دو هفته پیش گاز بیش از 30 جایگاه CNG استان به علت ضرورت تامین گاز مشترکان خانگی در مناطق سردسیر و استان های شمالی قطع شد ولی پس از پنج روز و در پی کاهش برودت هوا ، گاز جایگاه های CNG وصل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار