تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۷۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:
داروهای نازایی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: داروهای نازایی نیز از این پس زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

داریوش پناهی‌زاده امروز با بیان اینکه داروهای نازایی نیز از این پس زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت اظهار کرد: داروهای نازایی نیز با دو شرط ذکر کلمه نازایی در نسخه و تداوم یارانه‌‌ای در تعهد تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی افزود: سیاست دولت این است که از طریق سازمان‌های بیمه گر، قسمت‌‌های تحت پوشش بیمه را افزایش یابد تا مردم در زمینه هزینه‌‌های افزایش یابنده درمان مشکلات کمتری داشته باشند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان اضافه کرد: افزایش نشاط در جامعه می‌‌تواند افراد را از بیماری‌های روحی و روانی دور کند و جامعه‌ای شاداب را به ویژه برای جوانان رقم بزند.

وی ادامه داد: کاهش افسردگی و اضطراب باعث می‌شود که جامعه سالم‌تری داشته باشیم و افراد کمتر از گردونه کار مولد خارج شوند.

پناهی‌زاده همچنین عنوان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌‌های بیمارستانی تامین اجتماعی در سطح کشور پس از تهران، در استان خوزستان در حال اجراست.

وی به پروژه بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر اشاره کرد و گفت: بیمارستان 96 تختخوابی ماهشهر با 32 تخت افتتاح شده است و در سفر اخیر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور به خوزستان به 85 تخت ارتقا یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان اضافه کرد: تجهیزات و بخش‌‌های این بیمارستان(تامین اجتماعی ماهشهر) آماده است و تنها مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد که دستور تامین این نیرو صادر شده است.

وی گفت: تکمیل پروژه بیمارستان تامین اجتماعی 160 تختخوابی آبادان را در دستور کار داریم.

پناهی‌زاده در خصوص این پروژه بیمارستانی توضیح داد: این بیمارستان 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای ساخت آن تاکنون 93 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور ویژه‌‌ای برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان آبادان صادر کرده و مقرر است ظرف 36 ماه با اعتباری بالغ بر 377 میلیارد ریال این پروژه تکمیل و راه اندازی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان اظهار کرد: پیش بینی شده است که هزینه لازم برای تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی آبادان در حدود 80 میلیارد تومان است که امیدواریم برای استفاده شهروندان از خدمات آن هر چه سریع‌تر به مرحله تکمیل برسد.

وی در پایان با ابراز امیدواری از عملکرد دولت تدبیر و امید در راستای تعالی بخش بهداشت و درمان کشور به ویژه این استان، گفت: عملکرد دولت یازدهم در چند ماه اخیر نشان از عزمی جدی برای ساماندهی به وضع بهداشت و درمان دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار