تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۷۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد
اختصاص 27 میلیارد ریال به افتتاح پروژه‌های آموزشی دزفول
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص بالغ بر 27 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی به پنج پروژه آموزشی شهرستان دزفول خبر داد.

محمد تقی‌زاده امروز اظهار کرد: شهرستان دزفول همواره یکی از نخستین جایگاه‌های مراکز علمی منطقه بوده است.

وی در ادامه بهره برداری از پنج پروژه آموزشی در شهرستان دزفول را با حضور جمعی از مسئولان و به همت جامعه خیرین خبر داد و عنوان کرد: بالغ بر 27 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی در مجموع این پروژه‌ها هزینه شده که 50 درصد آن توسط خیرین مدرسه‌ساز و 50 درصد دیگر از اعتبارات دولتی در استان و کشور تامین شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: مدرسه تخصصی دارالقرآن خاتم الانبیا(ص)، مجتمع فرهنگی آموزشی نظامی پور، مدرسه شش کلاسه صبیح، سالن چند منظوره دبیرستان دکتر عصاریان و دبیرستان 9 کلاسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در قالب 20 کلاس درس و سالن‌های چندمنظوره در زمینی به مساحت 4 هزار و 340 مترمربع با زیربنایی بالغ بر 5 هزار و 300 مترمربع به بهره برداری رسید.

 شب گذشته با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضایی معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان، زیبا صالح‌پور رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول و خیرین و نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان از پنج پروژه آموزشی و فرهنگی در دزفول بهره برداری شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار