تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل آبفا خوزستان:
فاضلاب 16شهر خوزستان جمع آوری می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مهم ترین دستاورد این شرکت برای سال آتی که امید می رود تا پایان سال سوم فروش اوراق مشارکت به نتیجه برسد جمع آوری فاضلاب در 16 شهر است.

محمدعلی صنیعی نژاد اظهار کرد: در صورت حمایت لازم و فروش دو هزار و 700میلیارد ریال این اوراق به سرعت قراردادها بسته و پروژه ها فعال می شوند و با اجرای این طرح ها به شاخص 85 درصد خواهیم رسید که امید است سال آینده به این نتیجه مهم برسیم.

وی افزود: ایجاد شبکه های جمع آوری فاضلاب در 16شهر استان از طریق فروش اوراق مشارکت نخستین دستاورد ماست که با این اقدام موفق شده ایم نسبت به تمام ادوار گذشته در 5/1 سال گذشته در برخی شهرها 10برابر و در برخی 20 برابر کار اجرایی کرده و ضریب بهره مندی از شبکه جمع آوری فاضلاب را از 30 درصد به 42 درصد ارتقا دهیم .

وی درهمین راستا توضیح داد: ارتقای ضریب بهره مندی از شبکه جمع آوری فاضلاب هم اینک به گونه ای است که اکنون از هر یکصد خانوار موجود در خوزستان 42 خانوار از این مهم بهره مندند.

صنیعی نژاد همچنین از بهره برداری سه تصفیه خانه در سال 92 و در شهرهای دزفول، شوشتر و رامهرمز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با احداث 10 تصفیه خانه رود کارون و کرخه به کلی از این معضل نجات یابند و افزود: در همین راستا در ماه های اخیر احداث پنج تصفیه خانه در شهرهای جنوبی توسط کنسرسیوم ایران و چین و از طریق فاینانس بین المللی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: دستاورد اقدام های زیست محیطی آبفا خوزستان، نفس کشیدن کارون را به ارمغان می آورد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار