تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۷۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيش‌بيني 5 ميليون زائر در يادمان‌هاي خوزستان
معاون هماهنگ كننده سپاه وليعصر (عج) در خوزستان گفت: پيش‌بيني مي‌شود امسال 4 تا 5 ميليون نفر در قالب كاروان‌هاي راهيان نور و مهمانان نوروزي از يادمان‌هاي و مناطق عملياتي دفاع مقدس استان بازديد كنند.

سرهنگ عبدالناصر نداي‌علي اظهار كرد: از ارديبهشت امسال تا كنون يك ميليون و 80 هزار نفر از سراسر كشور در قالب كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي و يادمان‌هاي دفاع مقدس در خوزستان اعزام شده‌اند و مرحله دوم اعزام‌ها نيز از اول اسفندماه آغاز مي‌شود.
 
وي ادامه داد: اول اسفند ماه بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان سراسر كشور در قالب كاروان‌هاي راهيان نور به يادمان‌ها و مناطق عملياتي در خوزستان اعزام خواهند شد و در ادامه اين رزمايش بزرگ نيز اعزام كاروان‌هاي مردمي راهيان نور، و بعضا از طريق سفرهاي شخصي به استان خوزستان و مناطق عملياتي آن انجام مي‌شود.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه وليعصر (عج) در خوزستان گفت: در بحث امنيت كاروان‌هاي راهيان در جاده‌ها تمهيدات بسيار خوبي انديشيده شده است و قطعا مشكلي در اين سفرها پيش نخواهد آمد.

نداي‌علي در خصوص اعزام كاروان‌هاي راهيان نور از طريق جاده‌اي اظهار كرد: اتوبوس‌هايي كه براي اعزام استفاده مي‌شود، اتوبوس‌هاي شركت جوان سير ايثار هستند و اگر قرار باشد از ظرفيت بخش خصوصي در اين زمينه استفاده شود، اين اتوبوس‌ها بايد تحت ليسانس جوان سير باشند.

وي افزود: البته اين موضوع را به قرارگاه راهيان نور مركزي منعكس خواهيم كرد كه اگر موردي مشاهده شود كه بخواهند از اتوبوس‌هاي غير ليسانس جوان سير، استفاده كنند، از همان مبدا از حركت آنها جلوگيري شود.

معاون هماهنگ كننده سپاه وليعصر (عج) در خوزستان گفت: برگزاري رزمايش‌هاي مختلف، اجراي برنامه روايت‌گري در يادمان‌ها و برپايي نمايشگاه‌هاي مرتبط با دفاع مقدس در يادمان‌ها و زيارتگاه‌هاي مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس از جمله برنامه جانبي كاروان‌هاي راهيان نور در استان خوزستان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار