تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۷۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز:آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستیم
فرماندار اهواز از آمادگی این کلانشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد
عبدالعزیز فدعمی صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور کلانشهر اهواز که با حضور مسئولان ادارات و ارگان‌های این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستیم.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز در تعطیلات نوروزی با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تجارب سال‌های گذشته فضای مطلوبی را برای استقبال از مهمانان و کاروان‌های راهیان نور و استفاده مردم شهرستان اهواز در ایام نوروز فراهم سازیم.

فرماندار اهواز از تشکیل ستاد استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور با فعالیت شش کمیته خبر داد و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی، کمیته امنیتی و انتظامی و کمیته پشتیبانی از جمله کمیته‌های این ستاد هستند.

وی اضافه کرد: همچنین برای خدمات‌رسانی بهتر به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور کمیته اسکان و پذیرایی، کمیته بهداشت و درمان و کمیته حمل و نقل در ستاد نوروزی شهرستان اهواز فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئول شورای اداری اهوازی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را برای آماده‌سازی شهر و استقبال شایسته از مهمانان نوروزی تدارک دیده‌اند.

وی بیان کرد: پاکسازی ورودی‌های شهر و مسیرهای روستایی، ترمیم نوارهای حفاری، جمع‌آوری دست‌فروشان و متکدیان، آماده‌سازی پایانه‌ها و زیباسازی شهر از جمله اقداماتی است که در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفته و در فرصت باقیمانده تا ایام نوروز انجام می‌شود.

فدعمی تصریح کرد: مراکز بهداشت شرق و غرب نیز در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی با سازماندهی 10 گروه نظارتی، بر مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، واحد‌های اقامتی و محل اسکان کاروان‌های راهیان نور نظارت می‌کنند.

این مقام مسئول همچنین از برقراری کشیک صنوف، داروخانه‌ها، نانوائی‌ها و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان مانند آبفا، برق، گاز و مخابرات در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار