تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۷۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال
استقلال به دنبال قهرمانی، ملوان در فکر انتقام
در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر در دیداری حساس و مهم تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه میهمان ملوان بندرانزلی است.

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز چهارشنبه یک دیدار حساس و مهم در انزلی بین استقلال و ملوان برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تا حد زیادی در لیگ برتر تعیین کند.

استقلال اگر در این بازی پیروز شود دو امتیاز از فولاد پیش می‌افتد و فرار بزرگش را به سوی قهرمانی آغاز خواهد کرد. سه هفته پایانی لیگ هم در فروردین 93 برگزار خواهد شد و استقلال یکسال صدرنشین خواهد ماند!

نتیجه این مسابقه برای آبی‌پوشان تهرانی اهمیتی حیاتی دارد و برای ملوان از نظر حیثیتی مهم است. استقلال به دنبال قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و ملوان می‌خواهد دو شکست مقابل استقلال در دور رفت و جام حذفی را جبران کند و در آخرین بازی سال 92 مقابل هوادارانش پیروز شود.

حواشی این بازی خیلی زود و از دیدار دوستانه اسکوچیچ و قلعه‌نویی در رستورانی شیک آغاز شد و مالک باشگاه ملوان این ضیافت شام را نپسندید و در مصاحبه‌ای از آن انتقاد کرد و خیلی زود حرفش را پس گرفت.

از نظر فنی ملوان در شرایط خوبی قرار دارد ولی استقلال دو بازیکن ملی‌پوش و تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. خسرو حیدری به دلیل مصدومیت و آندرانیک تیموریان به دلیل محرومیت در این بازی حساس نمی‌توانند برای استقلال به میدان بروند. با این حال امیر قلعه‌نویی از بازیکنانش خواسته که استقلال‌گونه بازی کنند. آبی‌پوشان در صورت پیروزی در این مسابقه هم صدرنشینی را از فولاد پس می‌گیرد و هم برای اولین دیدارش مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا روحیه مناسب‌تری پیدا می‌کند.

آبی‌پوشان می‌خواهند با شکار قوی سپید انزلی با صدرنشینی و روحیه خوب به تهران برگردند. قوی سپیدی که در این فصل تبدیل به عقابی تیز پرواز شده که به راحتی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. اگر اسکوچیچ بتواند در این بازی از استقلال امتیاز بگیرد؛ پرسپولیس، نفت و فولاد خوزستان را خوشحال می‌کند و حتی خودش هم در جدول یک پله صعود می‌کند و به رده هفتم می‌آید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار