تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۵۷۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور شهردار اهواز و معاون استانداری خوزستان صورت گرفت
برون‌سپاری بخشی از خدمات شهرداری اهواز به بخش‌خصوصی
بخشی از خدمات شهرداری اهواز در مراسمی با حضور شهردار اهواز و معاون پشتیبانی استانداری خوزستان به بخش خصوصی برون سپاری شد.

شهردار اهواز دیروز در جلسه برون سپاری بخشی از خدمات شهرداری به دفاتر پیشخوان دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری، برگزار شد اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در بدو تصدی شهرداری به شکل جدی دنبال کردم، موضوع برون‌سپاری خدمات شهرداری نظیر صدور پروانه، عوارض خودرو، عوارض ساختمانی و... که با ارباب رجوع و مردم سروکار دارند به بخش خصوصی است.

سیدخلف موسوی گفت: طی بازدیدهایی که از شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و شیراز داشتیم پروژه برون‌سپاری خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت و تجربه‌های این کلانشهرها جمع‌آوری شد.

شهردار کلان شهر اهواز با اشاره به اینکه باید در میان کارکنان این موضوع جا بیفتد که کارکنان منافع خود و سازمان را در اجرای برون‌سپاری بدانند ادامه داد: بطور طبیعی هر نوع تغییرات در سیستم مخالفینی دارد و این تنها مختص شهرداری نیست بطور مثال کارمندان نگران از دست دادن کارشان هستند که بنده از همین جا اعلام می‌کنم قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

شهردار اهواز در ادامه تصریح کرد: نماینده‌های شهرداری در کارگروه برون‌سپاری که به استانداری معرفی خواهند شد و تعداد نیروهایی که ممکن است در طی این تغییرات کارشان را از دست دهند شناسایی می‌شوند تا در قسمت‌های دیگر شهرداری که نیاز به نیرو احساس می‌شود مشغول به کار شوند.

موسوی گفت: هدف شهرداری اهواز از برون سپاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی ارائه خدمات مطلوب و سهولت کار شهروندان اهوازی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار