تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۷۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاري جلسه انسجام‌بخشي صنعت آب و برق خوزستان با هیات عراقی
جلسه انسجام‌بخشی صنعت آب و برق خوزستان به ریاست مدیرعامل اين سازمان و با حضور هیات عمرانی و اقتصادی از کشور عراق در سازمان آب و برق استان برگزار شد.

شمسایی، مديرعامل سازمان آب و برق استان در این نشست ضمن اشاره به توانمندی‌های استان در بخش آب و برق و انرژی و تولید کالا و خدمات مرتبط با این صنعت و سایر توانمندی‌های این صنعت در کشور، با توجه به نزدیکی و همسایگی استان به استان‌های جنوبی کشور همسایه عراق، تمایل استان را برای ایجاد تفاهم و همکاری با اشاره به اعتقادات مذهبی مشترک و پایین بودن هزینه‌های ارائه تولیدات و کالاها و خدمات صنعت آب و برق و قابلیت رقابت کیفی با انواع خارجی آن آمادگی هرگونه همکاری را با رویکرد انتقال تکنولوژی و توانمندی‌های آموزشی لازم حین اجرا اعلام كرد.

وي همچنين آمادگی سازمان آب و برق خوزستان و شرکت‌های بخش‌خصوصی استان را برای اجرای شبکه‌های آبیاری و زه‌کشی و خدمات مرتبط به آن را اعلام كرد.

شمسايي تعلقات مشترک مذهبی و علاقه‌مندی جمهوری اسلامی را در خودکفایی کشور همسایه عراق و نزدیکی مرز جغرافیایی دو کشور را از مزیت‌های ارزشمند برای تبادلات تجاری، اقتصادی و آموزشی برشمردند.

گفتني است که این هیات عراقی به دعوت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی وزارت نیرو جهت آشنایی با خدمات و تولیدات صنعت آب و برق کشور و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خدمات و کالاهای این صنعت برای بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت آب و برق کشور در اهواز که تا یکم اسفندماه ادامه دارد، حضور یافتند. در اين نمایشگاه 70 شرکت خصوصی فعال در صنعت آب و برق حضور دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار