تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۷۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شروع فعالیت‌ ستاد نوروزی منطقه آزاد اروند
ستاد تسهیلات نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند به منظور ارايه خدمات به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان‌ نور با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1392 تشکیل شد.

سید مرتضی نعمت‌زاده گفت: ستاد تسهیلات نوروزی و راهیان ‌نور منطقه آزاد اروند به منظور استقبال از مسافران نوروزي در شهرهای آبادان و خرمشهر فعالیت خود را با تشکیل جلسات مختلفی آغاز کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به منظور رفاه حال مهمانان و مسافران نوروزی برنامه‌های مختلفی در حال تدوین و پیاده‌سازی می‌باشد که راه‌اندازی کمپ نوروزی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند یا مینوشهر و استقرار امکانات رفاهی در آن‌ها اولین قدم در زمينه اسکان و استقبال از میهمانان است.

نعمت‌زاده اظهار کرد: کمپ نوروزی سازمان از 28 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال 93 آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را در منطقه آزاد اروند دارد.

ريیس ستاد نوروزی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام نوروز افزود: اجرای جشن‌های شاد فرهنگی، پخش فیلم، توزیع بسته‌های فرهنگی در مبادی ورودی شهر و همچنین کمپ نوروزی بخشی از برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است.

وی همچنین از استقرار ایستگاه‌های استقبال از کاروان‌های راهیان ‌نور در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: نصب تابلوهای راهنما، راه‌اندازی تورهای گردشگری و همچنین ایجاد ایستگاه‌های استقبال از مهمانان نوروزی و توزیع نقشه‌های گردشگری در منطقه آزاد اروند نیز بخش دیگری از این برنامه‌ها است.

نعمت‌زاده بيان کرد: به منظور ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال مهمانان در ایام نوروز با هماهنگی‌های صورت گرفته کلیه امور خدماتی از قبیل زیباسازی و پاکسازی معابر سطح منطقه نیز انجام خواهد شد
:
:
:
آخرین اخبار